BIM november 2022
Foodie, samma här, om den inte dyker upp testar jag nog två dagar efter typ.
Åååh denna väntan är HEMSK. 😔
Vad gör du för att sysselsätta dig?
Foodie, samma här, om den inte dyker upp testar jag nog två dagar efter typ.
Åååh denna väntan är HEMSK. 😔
Vad gör du för att sysselsätta dig?
Foodie håll ut!! Tempen säger inte allt!
Min morgpntemp låg idag på 37,3. Jag är lågtempare vanligtvis. Har tre dagar till mens. Kan likväl vara förkylning som ev grav.
Var SÅ nära att ta ett tidigt test idag men skippade 😂
God morgon alla!!
Igår kväll blev det lite mys för mig och sambon, på äl +11. När jag gic k på toaletten efteråt hade jag tydligen blött litegrann under aktiviteten.
Nu är jag orolig. Har hittills inte haft något mer, men kan vi ha stört ut en ev början till grav genom myset? 😔
Foodie tack för svar! Blev helt förstörd efteråt 😂😂
Nog blir man som knäpp när man går och längtar och hoppas 🤪
Hur går det för dig!?
Jag säger jo det Foodie!! Tappa inte hoppet 👏😄
Två dagar kvar, snart vet vi!! 😍
Idag körde min mage ihop TOTALT, förlåt för beskrivningen men det var som att köra en slang i strupen och på med fullt ös 🤪 Har aldrig problem med magen på det viset, har inte ätit något dåligt och ingen annan i familjen är dåliga. Har ätit normalt i övrigt i dag, så jag har tolkat det som ett tidigt tecken det med 😂😂 - att man kan bli lycklig över en sån grej 🤭
Sofieodq + Nellygirl93
Jag hade bara en enda gång precis då jag stigit upp igår, inget mer efter det. Halsbränna hade jag igår eftermiddag/kväll men trodde mest det berodde på att jag åt relativt fet mat hela dagen.
Bim imorgon för min del och jag är SÅ nervös. Något i mig get såklart "du är gravid" men jag vågar inte tro på det med rädsla för att bli besviken. 😔
Välkommen lulu!!
Så håller vi tummarna för dig med 😍👏
Foodie iiih vad spännande!!
Jag tänker att jag ska försöka vänta till åt minstone bim +2 typ 🤪 Får se hur det går!
Har du några känningar?
Har dock lite mensvärk idag, inte jättemkt men så det kommer emellanåt. Samtidigt skakis och svag i kroppen och får illamående-svall emellanåt.. Blir tokig. Vill bara veta nu 😔
Åååååååhhh grattiiiiis coachins!!!!!! 🥰🥰👏👏❤️❤️❤️
Välkommen momJ, vi håller tummarna med dig 😍😍👏👏
Rosa flytning på bim...
Övertygad om att det är kört nu, har dock ingen mensvärk och brösten gör ont.
Illamående, drömmar och halsbränna..
Hungrig hela tiden.
Vill inte att det ska vara kört denna gång. Ge mig hopp, någon som vet om det är naturligt med rosa flytning som inte leder till mens på bim dagen? 😭
Tack för era svar!!
Jag hoppas verkligen, såååå mycket.
Om jag inte börjat blöda tills imorgon blir det att testa, kanske till och med ikväll om jag törs. Längtat 7 år, sedan jag fick sonen.
Är bara inne på tredje försöker men det verkligen sliter och river i mig!
Ser att det är fler som fått plus här inne, stooort grattis till alla ❤️
Foodie har du testat än? 😍😍
Men ingen mens för dig ännu Foodie?? Iiih så spännande detta är 😍😍 Känns som att man väntar på en lotto-vinst 🤪
Jag funderar på att ta ett imorgon när jag vaknar och se vad min kropp håller på med.
Haft problem med BV innan, och är jag inte gravid skulle jag behöva få en kur då mina flytningar inte luktat riktigt som dom ska under denna cykel...
Jag googlar snart sönder allt som har med rosa flytningar att göra 😅😅
Jag har bara haft lite lite rosa på pappret idag + konstig "dragande" känsla/känsla av att vara spänd i livmodern i eftermiddag. En hunger utan desslike, huvudvärk, yrsel och mina bröst har ökat typ en kupstorlek sedan i förrgår.
Men jag vågar inte hoppas, säger till mig själv att det bara är pmsen som spökar. Hur ser din temp ut foodie? 😊
Ja jag vet inte om jag ska försöka ha lite mer is i magen samtidigt som jag så gärna vill testa 😂
Loulou på vilken cd är du? 😊
Men då är den ju åt minstone högre är standard!!
Jag har tempat igår och idag också, tempar ff runt 37,5 (normtemp 36). Men kan inte förlita mig helt på tempen då detta är första gången jag tempar min cykel
Negativt test för mig på morgon, bim +1. Blä vad jag tappade allt hopp/luft nu 😭
Ledsen att höra foodie, kör ni på denna månad igen? 👏
Tänkte om vi följs åt i nästa grupp? 😍
Foodie jag kommer över dit så fort min mens kommer, den lyser ännu med sin frånvaro. Har så sjukt ont i brösten och tempen är åter på över 37..
Stä dig hunger och molvärk som kommer och går. Fattar INGENTING. Till och med sambon sa att mina bröst är som meloner.... Har aldrig haft så här konstig cykel, får genuint alltid mensen på klockslaget på bim, men inget ännu..
Åh vad lång cykel... Förstår det blir jobbig och lång väntan för dig