Inlägg från: Anonym (Smörblomman) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Smörblomman)

BIM november 2022

Cykelhjul skrev 2022-10-27 10:11:21 följande:
    Vad roligt då är vi i samma situation, förutom att jag inte är helt helt hundra på att jag hade fertiltsekret, det kom mycket tidigare än ÄL skulle enligt appen. Men jag tror det haha. Jag har sällan/aldrig sekret men denna månad kom något och det kan ju vara pga D vitaminen =) 
    Vilken cykeldag är du på nu?

Men visst blir man verkligen fundersam när kroppen inte följer samma mönster, som du säger så är nog tempa det bästa så man blir lite lugnare

Ja, jag brukar få dedär sekretet nån vecka Innan o så blir de bara mer men denhär månaden var de verkligen super mycket så tänker att de kanske va D-vitaminet! Nu är jag på CD 25 men har en cykel på 36 så ett tag kvar vilken dag är du på? 

Ja, jag ska nog göra de nästa cykel om de inte blir något denna månad! 

• Anonym (Smörblomman)
    EnyaLouise skrev 2022-10-27 20:32:25 följande:
    Jag har bestämt mig att inte testa alls förens kanske en vecka efter bim om mensen inte kommer. Har så oregelbunden mens så kan inte helt lita på appen. Jag är också för snål för att köpa graviditetstest och prova innan Bim. Lägger hellre de pengarna på ägglossningstest då. Än så länge känns det som en bra strategi men kanske ändrar mig senare 😅
    En till snålis här! Är dock sämst på att vänta men känner också att det är mer värt att lägga på ÄL tester isf i värsta fall kan man ju även testa med ÄL test även om de inte är samma sak men de känner ju av gravhormon också.. har ett digitalt CB från min graviditet i somras och den kommer jag låta ligga där för de är så förbannat dyra😂 
  • Anonym (Smörblomman)
    Linneaeli skrev 2022-10-28 21:04:03 följande:

Samma här, är också i min fertila period. Blinkande gubbe imorse på CB så förhoppningsvis slår de om till positiv om ett par dagar. 

Någon mer som är ägglossning smärtor flera dagar innan ägglossning? Har riktig molvärk nu ikväll till höger i livmodern, haft känningar några dagar men inte som ikväll. 

Jag får ilningar/hugg några dagar innan ÄL sen vad jag gissar är själva ÄL dagen är jag sjukt öm någon/några timmar denna månad körde jag med ÄL test och mitt test var positivt på morgonen och vaknade med dendär ömheten dagen efter och de höll i sig någon timme.
    I vanliga fall har jag även ont några dagar efter men inte denhär gången:)
  • Anonym (Smörblomman)

Jennifer- Vet du hur lång din cykel brukar vara? Tänker om du kanske testar för tidigt i cykeln😊

• Anonym (Smörblomman)

Cocachins- GRATTIS till plus så kul redan flera plus och inte ens november än🤩

Nu måste jag fråga här, vi lyckades inte ligga under mina fertila dagar alltså när jag fick positivt LH test. Vi hann med 3-4 dagar innan ÄL så chansen att det lyckades är väl minimal men hoppet lever ju tills mensen kommer. Är det nån här som lyckats bli gravid så långt ifrån ÄL?

Är väldigt inställd på att vi får försöka igen och försöka pricka in ÄL bättre speciellt eftersom jag inte känt någonting denna månad förutom ÄL dagen. Vid dehär laget förra månaden hade jag hunnit bli skengravid o känna alla gravidsymtom i världen😂 

• Anonym (Smörblomman)
    Anonym (Foodie) skrev 2022-10-31 14:46:53 följande:
    I väntans tider så har man ju läst en del på FL och jag kan ha läst en del som lyckats 😊 Spermier lever ett tag i kroppen så vi håller tummarna på att det tog sig
    Ja de är bara o vänta och se helt enkelt. Har inte tålamod för denna väntan otroligt starkt av er som väntar till BIM eller mer!
  • Anonym (Smörblomman)
    Cykelhjul skrev 2022-10-31 15:00:35 följande:
    Vi lever på samma hopp just nu haha. Vi fick inte riktigt heller till det mina fertila dagar då båda vart sjuka om varandra och vardagen kom även i mellan. 

Haha jag känner inte heller något denna månad, är helt tom. Tjejmagen känns som den inte existerar. Och som du säger tidigare månader har man vart skengravid. Så lustigt  😂

Så typiskt att ni blev sjuka😩 Men chansen finns ju fortfarande så vem vet kanske va nån superspermie som klarade sig! 

Verkligen känns helt ?tomt? därinne😂 

• Anonym (Smörblomman)

Ametiste- Stort grattis!!

Cykelhjul- haha ja jag sitter också och känner efter men ingenting.. Man börjar ju undra om det är bra eller dåligt dehär att man inte känner allt man annars känner😂 

• Anonym (Smörblomman)
    Anonym (Ostkaka) skrev 2022-11-02 10:09:05 följande:

Är det ingen aktiv i tråden som har bim tisdag-onsdag? 

Jag har BIM tis-ons enligt FLO appen men gissar på må-ti då min cykel alltid är 35-36 dagar! 

Har du några symtom än? Jag känner absolut ingenting så lär hoppa in i december-tråden nästa vecka!

• Anonym (Smörblomman)

Ostkaka: 
    Kliade i mig igår så tog ett test (helt i onödan ÄL+7) så nu kommer jag vänta o se om de kommer någon mens eller inte har inga test kvar förutom ett digitalt och de kommer jag ta dagen jag är 100% att jag är gravid! Ska nog köpa lite tester har insett att jag inte klarar av att vänta till BIM de är så långt😂 

Svar på tråden BIM november 2022