Inlägg från: trefaldigmästareikärlek |Visa alla inlägg
  • trefaldigmästareikärlek

BIM november 2022

Grönaste:

Jag körde på CD digitala, började på dag 10 i cykeln, visade pos 8dgr efter 👏 Började sexa dagen innan då jag hade lite ont, dagen efter på pos utslag sex igen och sedan två dagar efter 😊 Så nu hoppas jag för allt i världen att det tar sig 😊👏

Ett skutt uppåt eller nedåt foodie?
    Vet inte hur man ska tolka tempen, men min var högre än den brukar igår, har inte tempat mig idag.
    Är dock såååå trött, svårt att avgöra om det är för att det är måndag  eller om det kan vara ett ev tidigt tecken? 

Oh! Påminner lite om min kurva (har den endast i huvudet) men min ökning var igår 😊
    Bara vänta och se, det jobbiga biten kvar nu! Nästa vecka vet vi förhoppningsvis 👏👏

Stort grattis medioker!!
    Jag har otroligt ont i min ena äggstock, det lixom "drar" i den mest hela tiden och strålar typ ned mot ljumsken. På samma sida gjorde det ont när vi mös på äl... 😐 Börjar bli orolig det är en cysta där.

Idag och igår har jag varit lamslående trött även, knappt så jag kan hålla ögonen öppna. Lite ligament-värk har jag haft men det kan jag även ha när jag ska ha mensen. Bättre aptit vilket är tacksamt. 

Vägrar dock fantisera om att det är symptom men man analyserar ju ALLT nu.
    Hur mår ni andra? Någon som fått symtom?

Foodie ja man lär aldrig känna sin kropp/cykel så bra som när man försöker skaffa tillökning 😂😂
    Nu ikväll har jag haft som pirrande känsla i livmodern också, nästan så det killas och jag vill fnittra typ. Herre gud så kroppen är på helspänn 🤯

När har du tänkt testa foodie? Kanske har frågat det tidigare 🤔

Jag har sån test-abstinens. 
    Brösten känns svullna och tunga, är utslagen/trött, vaknade inatt av illamående och mina bröst börja jag skymma lite ökade blodådror men har svårt att bedöma om det brukar vara så innan mens. 

Måste hålla mig till mensen annars blir jag knäpp. 
    Vill och önskar så gärna att det tagit sig denna månad, känner mig deppig och orolig över att det inte tagit sig 

Jaaaa vi får peppa varandra Foodie!!
    Har fortsatt haft hög temp mellan 36,8-37,5 vanligtvis ligger jag runt 36,2-4.

Ska du vänta till bim eller efter bim?

Vissa har ju noll symtom och ändå är gravida så tappa inte hoppet 😍😍😍

Svar på tråden BIM november 2022