• Boomsin

BIM november 2022

Jag hoppar in här. Skulle egentligen haft min mens i november men den har hoppat över.. Är på cd 63

• Boomsin

Omg jag fick ett svagt streck idag!! Vågar inte tro på testet för det är så svagt med hopp har jag fått. Har inte haft mens sedan 6 september och är på cd 67 idag.
    Lägger till en bild 

• Boomsin

Jag gjorde ett nytt test idag och det blev starkarePlus Baby

Jag misstänker att jag är på äl+13 idag men vet inte säkert. Men här är iallafall min historia. 
    Hade äl smärtor 31 oktober (har haft de förr men har visat sig inte varit äl, men ajja) och sen den 6 november fick jag minimalt med blodblandade flytningar vid en omgång när jag torka mig (sorry för infon). Den 7 november fick jag jätte ont, det stack till, två gånger högt på högra sidan när jag hade sex. Sen har jag bara varit trött vilket jag alltid är pågrund av jobbet. Haft ömma bröst men det har jag haft i ca 1.5 månad så hade det redan innan. Jag har varit lite yr och har mycket mensvärk men det har jag också haft i flera veckor men mer intensivt senaste 2 veckorna. 

• Boomsin

Kanske det fortfarande är tidigt? Vänta två dagar till och sedan testa igen Hjärta

• Boomsin

Så tråkigt, jag tyckte jag såg nått på ditt test. Jag satt och googlade som en galning igår. Fick upp rätt så mycket om just rfsu testerna att vissa varit med om att de visat något som sedan varit felaktigt. Jag hoppas på plus för dig nästa gång Hjärta

• Boomsin

82lindis: jag har haft molvärk och ibland även kraftig mensvärk från det att jag hade ägglossning (då jag tror jag hade den) som sedan fortsatt även efter jag plussa. Vissa dagar hade jag även binda på mig för att känslan av mens var så stark. 

Svar på tråden BIM november 2022