• 82lindis

BIM november 2022

Hoppar över hit från oktober tråden. 

Vet inte riktigt när bim är efter mina 2 tidiga missfall. Men gissar jag så är det 24 nov 😅 fick en skum mens denna månad om jag ens kan räkna den som det. Bara gammalt blod och minimalt. Gissar att kroppen tog en pause denna månad och laddar inför nästa äl.

Hoppas det går bättre för oss alla denna månad ☺️

• 82lindis

Anonym(Jennifer) - jag blev gravid 2 månader i rad, båda slutade i tidigt missfall. Den här månaden var den första efter dem som jag inte blev gravid och har skum mens. Ägglossning hade jag nog, blev stegring 2 ggr denna månad. Men tror som sagt att kroppen behöver vila upp sig. Har typ konstant mensvärk vilket jag inte brukar ha. 
    Vilken tid på dagen testar du äl? Läste på nån sida att bäst resultat på älstickor är att testa mellan kl 10 och 14 på dagen. Och att inte använda morgonurin för då kan det bli missvisande. Med mina barn använde jag aldrig älstickor under deras tillverkning. Vi körde på varannan dag bara 😅
    nu har jag använt det bara för det är intressant att se hur kroppen agerar. 

• 82lindis

Tiden går ju så långsamt. Precis haft äl, peaken var i onsdags. Så nu är det bara att hoppas och hålla tummarna 🥰

• 82lindis
    Linneaeli skrev 2022-11-11 17:47:16 följande:
    Samma här!! Kul med någon som haft äl samma dag 🤩
    Ja verkligen, då håller vi tummarna tillsammans ☺️
  • 82lindis

Hade äl i onsdags och idag har jag haft lite lätt molvärk. Ni som plussat hade ni molvärk tidigt eller kom det senare?

• 82lindis

Linneaeli- är du säker på att det är mens då? Man kan ha mellanblödningar och är det äl +6 kan det ju vara nidblödning? Hur lång cykel har du?

• 82lindis

Anonym första försöket - som jag fattat det så släpps ägget inom 24 timmar typ, när man fått positivt på ägglossningstest.

• 82lindis

Testade med ett ältest idag, bara för skojs skull. Och det var starkt positivt 🤔6 dagar efter äl. Frågan är då om jag har äl igen, eller om det visar början på graviditet 🤔

• 82lindis

Jag har bim 24/11. 

Jag har otroligt ömma bröst och är trött. Molvärk har jag haft sedan äl+5 ungefär. Men hoppas inte allt för mycket. Pms och gravidsymtom är rätt lika.

• 82lindis

Anile - nä har inte tempat. Har gått på hur stickorna ser ut och flytningarna i konsistens.

• 82lindis

Grattis till de som fått plus och lycka till de som väntar in bim ☺️

Jag hoppar över till december tråden 

Svar på tråden BIM november 2022