Inlägg från: Andromeda326 |Visa alla inlägg
  • Andromeda326

BIM november 2022

1/11 trefaldigmästareikärkek (andra barnet, tredje försöket) 
    2/11 Drömmar22 (första barnet, andra försöket)
    3-5/11 ettanvandarnamn123 (första barnet, fjärde försöket, första försöket med ÄL test)
    4/11 ametisten91 (Första barnet. Tredje försöket)
    4/11 medioker (Tredje barnet, Tredje försöket)
    4/11 cocachins (andra barnet, fjärde försöket)
    4/11 Andromeda326 (andra barnet, fjärde försöket)
    5/11 hannis1983 ( fjärde barnet. Tredje försöket)
    5/11 Nininini (Tredje barnet, Första försöket)
    6/11 Cykelhjul (Första barnet, 7e försöket)
    7/11 smörblomman (andra barnet, andra försöket)
    8/11 Rosen3 (Första barnet, fjärde försöket efter senaste missfall). 
    9/11 Annda97 (Första barnet, första försöket)
    26/11 Majs0208 (Första barnet, andra försöket)

Hoppar också in här, flera bekanta personer i tråden - håller tummarna för att det blir många plus i november :)
  • Andromeda326

Är det fler som får ont i magen efter ägglossning? Är på äl+3 och har jätteont i blygdbenet och magen, fattar inte- gör typ lika ont som mensvärk Kräks

• Andromeda326

Ska bli intressant att se om jag är gravid eller om mensen kommer nästa helg. Har drömt så mycket om graviditet senaste veckan och känner mig allmänt konstig men det i sig behöver inte vara något så klart. Så jobbigt att gå omkring och tänka "jag är nog gravid" om mensen sen kommer som vanligt.

Hade kalas för dottern idag och fick hålla i min kompis 4 månader gamla bebis, fick fan hjärtsnörp. Vill så gärna ha ett litet syskon Obestämd

• Andromeda326

Jag har så himla ont i magen, vid blygdbenet. Antingen så är mensen på gång och kommer tidigt eller så är mensen inte alls på intåg. Testade senast idag med vanligt test men det var toknegativt så klart. 

Nu går jag och lägger mig och hoppas på att magvärken släpper ):

• Andromeda326

Har fruktansvärt ont i magen idag igen, värre än mensvärk och blöder inte.

Fattar inte vad som är fel, börjar bli orolig för att det skulle vara typ utomkveds om det nu är en graviditet för så här ont har jag nog inte haft de gånger jag varit gravid innan.. fy :(

• Andromeda326
    Anonym (Ostkaka) skrev 2022-11-02 19:46:24 följande:
    Åh nej, inte ska du ha så ont! Kanske bäst att kolla upp det? Minns inte, har du plussat? Eller väntar på bim? 
    Har inte plussat, BIM är på fredag. Jag tänker att jag väntar veckan ut men har mensen inte kommit på måndag får jag kontakta vårdcentralen om det fortfarande gör så här ont för det är vidrigt vad ont det gör :( tack för omtanken!
  • Andromeda326

Jag har också bim idag, jag vet inte om jag inbillar mig eller ej men kanske är där supersupersvaga streck på stickan - går inte att fånga på bild dock så det kan lika gärna vara i mitt huvud.

Ingen mens ännu iaf!

• Andromeda326

Ingen mens ännu men testade supernegativt på ett tidigt graviditetstest så menstrosorna åker på, då var denna månad körd också :(

• Andromeda326

Där kom min mens så jag hoppar över till decembertråden...

Hoppas det går bättre för er andra Hjärta

Svar på tråden BIM november 2022