Inlägg från: Drömmar22 |Visa alla inlägg
  • Drömmar22

BIM november 2022

Hejsan! Hoppar in här jag med. Vi har börjat försöka igen efter att jag fick ett MA i augusti. Håller alla tummar för att det tar sig nu!

2/11 Drömmar22 (första barnet, andra försöket)

3-5/11 ettanvandarnamn123 (första barnet, fjärde försöket, första försöket med ÄL test)

4/11 ametisten91 (Första barnet. Tredje försöket)

4/11 medioker (Tredje barnet, Tredje försöket) 

4/11 cocachins (andra barnet, fjärde försöket)

5/11 hannis1983 ( fjärde barnet. Tredje försöket) 

• Drömmar22

Jag fick positivt utslag med fast glad gubbe nu på morgonen med CL digitaltest. Misstänkte att det skulle vara så pga hur mitt sekret är just nu. Men lite konstigt är det, för igår och förrgår fick jag inget utslag alls på testet. Aja, bara att mysa på nu så får vi se. Om min äl är idag så blir min nya BIM kanske redan sista oktober.

• Drömmar22
    medioker skrev 2022-10-26 07:04:58 följande:

Hej på er, hur går det för alla?
    Jag började smygtesta igår pga en känsla. Uppfattade det som negativt men anade ändå något & fick medhåll i sån här tolka graviditetstest tråd. Tog igen imorse på morgonurin , äl+9 och idag ser jag något utan ansträngnin?🥺

Wow! Stort grattis medioker! Trådens första plus 😍🥰

Själv är jag på ÄL +10/11 idag. Drömde inatt att jag gick på toaletten och att det kom lite blod. Vaknade, gick på toaletten, och mycket riktigt, det kom lite brunt när jag torkade mig. Hur sjukt? Har haft molvärk till och från under dagen. Håller alla tummar för att det är en nidis och inte bara en vanlig mellanblödning. 
    Har ni haft nidblödningar och hur har det sett ut i såfall? 🙂
  • Drömmar22

Blev inget den här månaden för mig. Trodde verkligen något var på gång, men icke. Tog ett tidigt test i lördags som var negativt och nu känns det som att mensen kan komma när som helst.. Får hoppa över till en framtida decembertråd. (Som jag hoppas någon annan skapar, för jag är sämst på sånt 😜 ).

• Drömmar22

Jag hade en BIM i början av november och en nu i slutet av månaden. Märkte att jag inte fick mellanblödningar som jag brukar dagarna innan mens. Hade dessutom en otroligt orolig mage i flera dagar vilket gjorde att jag började misstänka något. Tog test nu på morgonen en dag innan BIM. Och jag är GRAVID!!!! Sååå svårt att ta in :D 
Svar på tråden BIM november 2022