BIM november 2022
Hej! Nu vill jag vara med här! Haft en jobbig resa som säkert flera här på familjeliv. Hängde en del här i forumen våren 2020 då jag försökte bli gravid för första gången, lyckades på fjärde försöket i maj 2020. Tyvärr ballade jag ur totalt och gjorde en abort i vecka 5+6 av olika dumma anledningar och hade sedan ett hemskt år av ånger och skuldkänslor. Först två år senare, i somras nu 2022 kände jag mig redo att försöka igen med en stark övertygelse om att det den här gången kommer gå bra. Blev gravid på första försöket i augusti och var överlycklig. Började blöda i vecka 5+6, precis samma dag som jag gjorde aborten. Som om en förbannelse vilar över mig! Helt sjukt. Nu är det missfallet över och jag har fått min första vanliga mens och är idag på cykeldag 2 och otroligt redo att bryta den här förbannelsen!! Ägglossning nånstans runt sista oktober men kroppen kan ju bete sig märkligt efter avbrutna graviditeter så jag ska nog köpa ägglossnings stickor för att se till att inte missa det. Nu kör vi!
1/11 trefaldigmästareikärkek (andra barnet, tredje försöket)
2/11 Drömmar22 (första barnet, andra försöket)
3-5/11 ettanvandarnamn123 (första barnet, fjärde försöket, första försöket med ÄL test)
4/11 ametisten91 (Första barnet. Tredje försöket)
4/11 medioker (Tredje barnet, Tredje försöket)
4/11 cocachins (andra barnet, fjärde försöket)
4/11 Andromeda326 (andra barnet, fjärde försöket)
5/11 hannis1983 ( fjärde barnet. Tredje försöket)
5/11 Nininini (Tredje barnet, Första försöket)
5/11 Foodie (första barnet, andra försöket)
6/11 Cykelhjul (Första barnet, 7e försöket)
7/11 smörblomman (andra barnet, andra försöket)
8/11 Rosen3 (Första barnet, fjärde försöket efter senaste missfall).
9/11 Annda97 (Första barnet, första försöket)
12/11 amaaanda00 (första barnet, 5e försöket)
15/11 Jennifer (första barnet, första försöket efter MF i september)
17/11 JSAG (första barnet, 5e försöket)
26/11 Majs0208 (Första barnet, andra försöket)