• Nininini

BIM november 2022

Spännande tråd!

Jag hoppar in här också då vi kommer försöka oss på en liten trea nu efter 7 och 9 år 🙊😍.
    Vid tidigare försök har det gått fort, men det börjar ju vara x antal år sedan 🙈

1/11 trefaldigmästareikärkek (andra barnet, tredje försöket) 
    2/11 Drömmar22 (första barnet, andra försöket)
    3-5/11 ettanvandarnamn123 (första barnet, fjärde försöket, första försöket med ÄL test)
    4/11 ametisten91 (Första barnet. Tredje försöket)
    4/11 medioker (Tredje barnet, Tredje försöket)
    4/11 cocachins (andra barnet, fjärde försöket)
    5/11 hannis1983 ( fjärde barnet. Tredje försöket)
    5/11 Nininini (Tredje barnet, Första försöket)
    6/11 Cykelhjul (Första barnet, 7e försöket)
    7/11 smörblomman (andra barnet, andra försöket)
    8/11 Rosen3 (Första barnet, fjärde försöket efter senaste missfall). 
    9/11 Annda97 (Första barnet, första försöket)
    26/11 Majs0208 (Första barnet, andra försöket)

• Nininini

Känns inte som denna månaden blev ett lyckat försök tyvärr🤦🏻?♀️.. Större barnen som skulle envisas med att vara vakna och sen var vi föräldrar på tok för trötta för att göra mer än att bara sova. Gaaaah! Barn är verkligen bästa preventivmedlet 😅.

Men en gång inom fertila fönstret fick vi åtminstone till, så jag får väl leva på hoppet att ägg och simmare var vid samma ställe vid exakt tidpunkt 🙈

Jag är så bebissjuk att det nästan är det enda jag tänker på. Till och med drömmarna om nätterna handlar om graviditet, eller hur jag håller bebisen i famnen 😭❤️ Så efterlängtad trea ❤️

Bara vänta och försöka få tiden att gå nu.. 
    Lycka till allihopa❤️ hoppas verkligen det går vägen för några av oss ❤️
  • Nininini

Underbart att äntligen få börja se positiva test 😍
    Stort grattis Medioker och Robin 😍

• Nininini

Denna väntan...

Bim på söndag och tyckte mig ana ett supersvagt streck på testet igår. Säkerligen inbillning då jag inte ser det på foto.. 🙄

Sen blev gårdagen jättekonstig, humöret svajjigt. 
    På kvällen slog det mig att det givetvis måste vara PMS och att mensen säkert är på intågande om ett par dagar. 🙄

Trodde jag hade ett test hemma att kolla med nu på morgonen, men nej, inte det. Vi ska bort idag och kommer hem först imorgon, ska försöka tänka på annat och testa igen på söndag, eller kanske måndag. 

Dumma test som får en se saker som inte finns 😭

Svar på tråden BIM november 2022