BIM november 2022
Hoppar in här också! 😃
3-5/11 ettanvandarnamn123 (första barnet, fjärde försöket, första försöket med ÄL test)
4/11 ametisten91 (Första barnet. Tredje försöket)
5/11 hannis1983 ( fjärde barnet. Tredje försöket)
Hoppar in här också! 😃
3-5/11 ettanvandarnamn123 (första barnet, fjärde försöket, första försöket med ÄL test)
4/11 ametisten91 (Första barnet. Tredje försöket)
5/11 hannis1983 ( fjärde barnet. Tredje försöket)
Brallans: ja den är stabilare än förra månaden i alla fall bara hoppas den håller i sig en vecka till och den röda tanten inte dyker upp 🙈
Brallans: ja den är stabilare än förra månaden i alla fall bara hoppas den håller i sig en vecka till och den röda tanten inte dyker upp 🙈
min telefon spökar så detta hamnade i fel tråd 😂
Wow så fint att logga in här och mötas av massa grattis. 🙏🏻❤️ Även om.vi är helt anonyma för varan, eller kanske just därför så känns det extra fint och speciellt när ni blir glada för min skull, wow verkligen ❤️ Vi har ju följts åt i den här hemliga klubben nu några månader där man bollats mellan hopp och ibland förtvivlan. Jag tycker det är så fint med alla dessa kvinnor som verkligen önskar varandra väl, som stöttar och peppar. Jag ville bara säga det och ett enormt lycka till, till er som ännu inte plussat. Snart är det er tur! Tack nu hoppar jag över till fb juli gruppen och så får vi hoppas att jag får vara kvar där :)
stort grattis! ♥️
Grattis Ametisten91 ♥️
Hej alla i tråden 😊
Här ligger jag och kan inte sova för jag grubblar så på om jag är gravid eller inte 😆 Jag har lite oregelbunden cykel, har tempat några månader och enligt NC hade jag ägglossning för 13 dagar sedan idag fredag. Brukar ha 12 dagars lutealfas men är osäker på om det verkligen blev nån ägglossning, tycker tempen stigit så lite och har inte känt mina vanliga efter-ägglossning-symtom som jag brukar få. Hmmm.
Hur går det för andra? Fler som går och väntar och grubblar en massa som jag? 😆
Bim idag, Ingen mens ännu men räknar med att den kommer idag. Känner mig inte det minsta gravid Så bara väntar på att hoppa över i december tråden
Hade ju BIM mellan 3-5 november, fick inget utslag på ÄL, inte heller ömma bröst som jag brukar få i CD 16, fick det istället CD 29. Brukar inte testa mig men testade idag ändå, toknegativt!
Så nu hoppas jag att mensen kommer snart så att jag har en någorlunda regelbunden cykel.
Vi har typ exakt samma Bim jag räknade den mellan 4-6 och än så länge lyser den med sin frånvaro. Vill bara att den ska komma nu så man kan börja om 🙈
Hannis1983: visst! när man ändå inte blivit gravid så vill man ju bara att mensen ska komma så att man kan gå vidare! Undra hur det blir med min mens nu iom utebliven ÄL! Hopppas det inte blir för stort gap, för då behöver jag ju testa för ÄL längre ilm att min klaraste ÄL cykel är från 25 dagar och nu 31+
Kör du med äl test? Har faktiskt beställt det nu men vet inte när man ska börja🙈 har precis börjat tempa så allt är så nytt för mig.
Igår kom min mens så flyttar över till december tråden! Lycka till ni som är kvar ♥️
Grattis Heybabe♥️
Här sitter jag och fattar ingenting. Hade tagit ett gäng testa-tidigt test i förra veckan som var helt blanka, så utgick ifrån att det var negativt igen. Har varit så nedstämd och orolig sedan dess efter ytterligare minus på stickan. Börjat titta på alternativ och ställt in mig på IVF osv. Sen när mensen inte kom igår som den skulle så kände jag ett litet hopp gro inom mig, även om förnuftet försökte få ner mig på jorden igen. För att slippa den känslomässiga berg-och-dalbanan tog jag ett test igen bara för att kunna ta död på mina obefogade förväntningar.
Och då framträder ett streck... Vad i hela? Det måste vara fel på testet. Så tog ett till från CB, även där blev det positivt. Nu sitter jag här, fortfarande i chock, och försöker ta in detta. Vi hade en tid inbokad för fertilitetsutredning i december, den kan jag förhoppningsvis boka av
Nu börjar istället oron för eventuellt MF. Men just nu tänker jag försöka njuta och vara glad (och tacksam!)
Stort grattis!