Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Robinson 2022 Höst

Johannus skrev 2022-11-02 20:00:06 följande:
    Ja man förstår om Pelle lämnar
    Ja,ingen skulle nog klandra honom för det. 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-11-06 21:13:34 följande:
    Jag med, men han har lindat många deltagare i deras lag att han har rätt i allt. Det är endast L-O som genomskådat Valle. Så nä han åker inte ut i kväll om inte det andra laget har nått att säga till om.
    Precis.
    Och Valle tror ju att han sitter säkert.
    Men de andra verkar ju ha börjar tröttna lite på honom också. 
  • molly50

Men Valle ska ändå ha det till att de andra nu "måste" klara sig utan honom.
    En riktig besserwisser.

• molly50
    Johannus skrev 2022-11-06 21:31:48 följande:
    Ja eller hur.....Och garanterat kommer det att stå i Media att Valle gjorde detta med flit. Ok han kommer att synas på flera olika Tv program.
    Ja,det förvånar mig inte.
    Men tycker det var bra att Petra sa åt honom att det var sorgligt att han sagt sig vilja kämpa för vinst och sedan ge upp vid en motgång,trots att han kunnat få en chans till. 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-11-06 21:41:26 följande:
    Pelle visade sig hård när han kom in på Robinson, men trots det visar han att han har ett hjärta när det väl gäller. Att han väljer att åka till familjen förstår jag helt. 
    Ja,man kan inte klandra honom för det.
  • molly50
    Johannus skrev 2022-11-06 21:58:36 följande:

Oj....Inte för Uffe med av sorg. Han var min favorit GråterGråter

Ja,det var sorgligt. Han verkar vara en fin man. 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-11-06 22:20:35 följande:

Tror som dom på FB att Valle kommer att komma tillbaka eftersom Uffe måste lämna, även om jag såg att Julie kommer att komma tillbaka. Men på ett eller annat sätt kommer Valle komma tillbaka. (Inte för att jag vill det)....Tv 4 produktionen borde lägga mer energi på deltagare som är tystlåtna och inte låta bara ledartyper synas.....Men det är ju som sagt Sverige.....Den som blir mobbad förlorar oavsett det är i tv eller i riktiga verkligheten.

Det skulle inte förvåna mig om de får komma tillbaka.
    Men samtidigt så kommer det ju att ta längre tid innan det blir sammanslagning om de gör så varje gång någon får lämna. 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-11-06 23:40:08 följande:
    Jo det vara förvånansvärt att Valle inte ville fortsätta att kämpa, men tror att han trodde att han skulle vara den vinnande i laget så skamsen med svansen valde han att avbryta helt. 
    Ja,det var larvigt av honom,tycker jag. 
Svar på tråden Robinson 2022 Höst