Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2022 Höst

Beccus skrev 2022-10-12 20:17:11 följande:
    Håller med fullständigt 
    Han blir nog inte långvarig
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-10-13 00:38:30 följande:
    Jag reagerade också på det att han va så oförskämd mot det andra laget genom göra ner deras personliga saker så där. Jävligt respektlöst och omoget av en man i hans ålder. :/

Sen undrar jag också va han menade med kalla nya lagmedlemmen Alexander för kåkfarare? Om det bara är nåt han antog utifrån Alexanders yttre utan att veta om det är så va det ju riktigt respektlöst det med.
    För övrigt har väl Pelle lite samma stil med stora muskler och tatueringar. Han kanske kände sin position som alfahane hotad? smile3.gif

Lite komiskt att Pelle inte bara blev av med sin fina poncho utan också att han först riktigt sålde in hur fantastiskt fin den va haha. smile2.gif Greta fattade men kunde inget göra.

Pelle behöver helt klart tas ner på jorden.
    Jag håller med dig
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-10-13 00:44:58 följande:
    Eller hur?! Va Valentino helt seriös där verkligen? smile3.gif

Lustigt med mascaran men det verkade hon som tagit med den redan insett själv ha ha. smile2.gif

Man kan ju undra om Han var seriös

Mascara är inte prio ett liksom
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-10-13 00:54:34 följande:

Och i Gränslandet är det intensivt, gapigt och rätt spänt. smile3.gif

Jag förstår att Merdi är bitter över att nästan genast ha hamnat i Gränslandet men även om grabbarna körde över henne så hon hamnade i en ny tuff tävling där va det ju ingen risk för henne att åka ut om hon förlorat. Det hade ju sen isf avgjorts genom kamp inom hennes lag.

Nu blev det ju aldrig aktuellt iom att hon hängde längre än Sandra. Måste ha känts skönt för Merdi. Hoppas hon kan få lite mer positiv attityd nu. smile5.gif

Ja i Gränslandet är det mycket oväsen
  • Nandez
    kokosnötmjölk skrev 2022-10-13 11:51:40 följande:
    Detta sa jag till min pappa också efter att vi tittat. När man får beskedet om att man ska vara med i Robinson, varför går man inte direkt och köper ett tändstål och går ut i skogen och övar? Det är ju liksom inte breaking news att de kommer behöva göra upp eld med ett tändstål i Robinson... eller förlitar sig alla på att "någon annan" kan göra upp eld med tändstål? 

Känns lite vanskligt inför de individuella tävlingarna i så fall. 

Du är i alla fall inte ensam om att vara förvånad över att deltagarna inte övat på att starta en eld med tändstål hemma. 
    ja, dom borde ju ha övat hemma
  • Nandez

Har för mig att den nya Alexander har varit med i Bytt är bytt

Svar på tråden Robinson 2022 Höst