Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2022 Höst

Det behövs inget ö-råd när det ska duelleras

• Nandez
    Johannus skrev 2022-11-27 22:00:59 följande:
    Fattar inte om Värmland har fått solsting som han höll på. Besviken på han och Bella och Sandra. Stakars Sofia att vara med vargarna som ensam Lamm, hon kommer att bli mobbad av det andra nu.

Hoppas att L-O blir kompis med Sofia när han kommer tillbaka från Gräsnlandet.
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-11-27 22:01:52 följande:
    Hur länge ska Gränslandet finnas kvar då?
    Det lät ju som att Helen fick åka dit. 
    Hon fick åka dit
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-11-27 22:02:20 följande:
    Håller med dig, det är bara en pina för deltagarna. Finns inte med på den Finska eller Australienska Robinson. 
    Intressant
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-11-27 22:03:12 följande:
    Ja,jag tycker det var fult gjort av Bella och Sandra. Jag har lite svårt för dem med. 
    Och Homa som snackar om att det inte finns någon tjej och killpakt. Ja,jösses.
    Verkligen, ja jösses
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-11-27 22:07:51 följande:
    Ok. Undrar när det ska stängas då. De pratar ju om att det bara är ett ö-råd kvar. 
    Ja, man kan undra
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-11-27 22:08:37 följande:
    Verkar aldrig ta slut med Gränslandet. L-O har tävlat mot Britten och han vann så han kommer tillbaka till Robinson. Britten och Den unga tjejen vars mamma varit med i Robinson för 13 år sen är kvar och nu kommer även Helen. Så det blir aldrig slut. Merdi gav upp tidigare då hennes kropp inte pallade mer. Så med andra ord hade dem varit 3 på gränslandet och 4 med Helen. Sjukt att hålla på att skicka deltagare fram och tillbaka, inte undra på att dem blir sjuka på alla sätt. Har man åkt ut då har man åkt ut istället för att slita på olika ställen "Bara för Att".
    Det tycker jag med
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-11-27 22:11:51 följande:
    Jag är så Besviken på Bella och Sandra och jag hoppas att dem åker ut fort helst samtidigt med Alex, Homa och Värmland.

Enda vettiga vinnare jag vill ska vinna är Kristoffer.
    Gillar också honom
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-11-27 22:26:00 följande:
    Fattar mig inte på Värmland...Fattar han inte att han är en spelkula för Alex och Homa.  Alex bad Värmland att prata med Bella och Sandra för att få ut Helen för att rösta på Helen. En vacker dag när det bara är killar kvar kommer Värmland att bli stucken i ryggen. Han är bara budbärare till Alex och Homa.

Hoppas verkligen inte Kristoffer faller för dessa två killars skitsnack. Usch har nog inte på länge varit så arg som jag är i kväll.
    Jag håller med dig
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-11-27 22:50:50 följande:
    Nej,orecis. 

Ok. Ja,jag såg att LO kommer tillbaka. Det är ju bra.
    Men jag håller med om att har man åkt ut så har man.
    Och det kommer ju aldrig att ta slut om folk skickas fram och tillbaka mellan Robinsonön och Gränslandet.
    Gränslandet borde ha gjort sitt
Svar på tråden Robinson 2022 Höst