Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2022 Höst

Nandez skrev 2022-10-18 20:11:14 följande:
    Ja,, det tappar lite
    Jag tänker som så....vilket program är mer värt att se? Robinson eller Gränslandet?
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-10-18 20:15:04 följande:
    Du har en poäng
    Gränslandet har nu 8 personer tror jag...Har inte tittat denna vecka. Hur ska 8 personer slå ut varann om det är 1 person som åker per vecka. Min tanke är att det ska fler personer in på gränslandet så att dem i sin tur ska bilda ett tredje lag in i Robinson eller att det blir som förra året Lag Syd. Lag Nord, Lag Öst, Lag Väst som kommer att tävla med varann innan sammanslagning......Men samtidigt är det trist att det inte finns någon spänning.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-10-18 20:31:40 följande:
    Ja, så kan det vara. Du har rätt om spänningen
    Glad
  • Johannus

Följer lite då och då av den Finska Robinson där tävlingarna är så mycket roligare. Ungefär som Robinson Australien. Finlands programledare är hela tiden med och uppmuntrar deltagarna under tävlingarna så det blir mer spännande att se på.

• Johannus
    Nandez skrev 2022-10-19 19:35:01 följande:
    Fattar inte denna twist
    Nä det gör inte jag heller......Kan det vara för att vara snäll mot alla så dem får vara en stund på Robinson...eller?
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-10-19 19:39:15 följande:
    Isabella kan nog vara jobbig
    Ja jag var rädd att hon skulle väljas in. Det hade nog inte varit tyst en minut i det laget om hon kommit in. Hon må vara stark, men prata i ett orkar man bara inte.
  • Johannus

Robinson produktionen borde verkligen ta och titta på Robinson Australien och andra länders program för att få lite mer inspiration på hur göra programmet mer spännande och bättre. Det ska gynna tv tittarna att titta på programmet.

Svar på tråden Robinson 2022 Höst