Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2022 Höst

Varför berättar han det här

• Nandez
    Johannus skrev 2022-11-23 19:56:07 följande:
    Jag tror att det är bra att berätta oavsett var man är eller med vem man är 
    Absolut
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-11-23 19:55:12 följande:
    Sorglig men ändå fin historia.
    Japp
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-11-23 19:57:05 följande:
    Men jösses! Inte rädd för att visa baken där inte! *S*
    Ha, ha
  • Nandez
    Beccus skrev 2022-11-23 20:01:53 följande:
    Ja det var det, hade hellre sett att Kristoffer vann.

Jag gillar Andreas, han är sig själv på alla sätt och vis Glad
    Det hade jag också hoppats
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-11-23 20:48:10 följande:
    Karlarnas karl....hoppas han röstas ut snart med Alex. dom två kan åka.
    Det hoppas jag med
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-11-24 17:32:50 följande:

Det tar tid ibland innan jag återkopplar jag med. Som nu när jag inte hunnit med FL på ett tag. smile5.gif

Men iaf så är väl inte Britten heller min favorit även om jag inte tycker direkt illa om henne. Men jag störde mig på att hon höll så mycket till Valle till skillnad från L-O som stod upp mot det där köret. Jag reagerade också på det med krabban faktiskt. Men hoppas nu inte Britten går segrande ur eldkampen och får återvända till Robinson utan att det blir L-O som gör det. smile5.gif

Jag är inget fan av tatueringar och tycker mest det är massa kladd på fleras kroppar, särskilt Alex och Sofia. Lägger alltid märke till Alex Hammarby-tatuering men den med bebisen har jag inte lyckats få syn på än.

Kris växer stadigt i mina ögon medans Alex tappat lite iom han inte ens kan stå för det finns en tjej- och killpakt. Men det är väl taktik det med och det är han väl inte ensam om precis. Gillade inte heller hans tankar på fulspel va gällde att öppna skattkistan på egen hand och så. Men han har deffo bra sidor med. smile5.gif

Det krävs mycket innan jag anmäler nån annan för påhopp mot mig och än har det faktiskt inte hänt. I princip drar jag nog gränsen vid hot.

Som alltid intressanta reflektioner
Svar på tråden Robinson 2022 Höst