Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2022 Höst

Johannus skrev 2022-11-17 22:10:39 följande:
    Man får hoppas på att Merdi inte spelar ett spel för att få stanna kvar. Men man leker inte med sin hälsa. Ok hade läkarna som undersökt henne set nåt som är allvarligt då hade dem brutit hennes tid på Robinson. Så jag vet inte vad jag ska tro.
    Tror inte att hon spelade, hon har inget att vinna med det
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-11-17 22:10:39 följande:
    Man får hoppas på att Merdi inte spelar ett spel för att få stanna kvar. Men man leker inte med sin hälsa. Ok hade läkarna som undersökt henne set nåt som är allvarligt då hade dem brutit hennes tid på Robinson. Så jag vet inte vad jag ska tro.
    Hon hade ju chansen att bli immun
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-11-17 22:21:51 följande:
    Ja hon hade en chans, men varför pressa kroppen till sista droppen. Borde ju tänka att man har ett liv efter Robinson efteråt också. Alla kan inte vinna.
    De flesta pressade sig också
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2022-11-19 15:25:47 följande:
    Nu är jag glad att vara av med surpuppan Britten, men men vem vet om hon kanske kommer tillbaka från Gränslandet. Hoppas inte. Hon och L-O är ju helt hopplösa tillsammans. Eller rättare sagt hon. 
    När hon kallade krabbstackaren för "den jäveln" (rätt svordom?) efter att ha trampat ihjäl den, och när hon satt och gnällde över soffan som L-O byggt för att det gjorde ont i kotorna i ryggen... då blir jag nästan förbannad här hemma i soffan!
    Vad är det för människa?
    Hon och Valle kunde åkt ut ihop.

Personen jag har en liten koppling till är ingen jag känner personligen och jag har ingen aning om hur det gick, har ingen aning om vem som vann eller något sånt.
    Vad ni tycker om personen har jag ingen åsikt om. Glad Jag sitter ju också och tycker en massa om deltagare som kanske någon annan känner till eller så. 

Alex tatuering ja, jag menar den på e bebis i livmodern. Den är cool. Sen är han som sagt totalt överkluddad så det blir lite mycket. I mina ögon iallafall.

Alex och Kris i final vore det ultimata. Den enda som bara inte få vinna är Britten. Då kommer jag slänga ut TVn! (Nej då, men nästintill. Även fast jag ser på datorn för det mesta och den är faktiskt viktigare än TVn.)

Ska bli spännande i morgon! Jag lär se det till frukost i vanlig ordning. 
    Haha, ju du rätt i att jag nog kan ses som en tvättäkta Robinsontaliban! Tungan ute

Jag gillar dina låna kommentarer också. Dessvärre tar det tid för mig att återkoppla. Jag är mest här på helgerna när jag är ledig. 

För övrigt kan jag inte minnas att jag någonsin anmält något påhopp mot min egen person. Det enda jag anmält är grova rasistiska kommentarer och när folk är genuint elaka mot någon annan. Men det krävs förbaskat mycket innan jag anmäler. Vill någon kalla mig för idiot så varsågod.
    Kris får gärna vinna
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-11-20 21:06:41 följande:
    Bella pratar som en tonåring. 
    Japp
Svar på tråden Robinson 2022 Höst