Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2022 Höst

molly50 skrev 2022-10-31 19:58:51 följande:
    Nu missade jag. Vann lag Nord pristävlingen? 
    Japp
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-10-31 20:05:50 följande:
    Ja lag Nord vann det fina priset av kocken Michael som var med i Robinson 2020 och vann. Han har lagat mat åt vinnarna.
    Han är nog en duktig kock
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-10-31 20:38:05 följande:
    Han har egen restaurang på Åland och vad jag läst om så är han en väldigt duktig Kock.
    Roligt att höra
  • Nandez
    kokosnötmjölk skrev 2022-10-31 20:42:20 följande:

Sitter i detta nu och tittar ikapp Robinson + Gränslandet, samtidigt som jag läser ikapp denna tråden. Tänkte, medan jag läste tråden; Vad konstigt? Detta har inte jag sett? 

Förvirringen innan jag kom på att jag tittar ikapp och alltså ligger 1v efter smile2.gif  

• Nandez
    kokosnötmjölk skrev 2022-10-31 23:51:29 följande:
    Ja :D

smile1.gif  

Just for the record så kan jag nu meddela att jag är på gårdagens avsnitt smile1.gif Av någon anledning så gillar jag tjejen som är lagkapten i det ena laget, tror att hon heter Nathalie. Och stör mig en del på Pelle. Tycker inte att det varit så mycket bråk detta året, varken i Robinson eller i Gränslandet, vilket jag tycker är skönt. Det är inte kul när det bara bråkas, tex som i den tidigare säsongen i år (?) där det var två deltagare som rök ihop rejält. 
    Ja, Pelle är lite dryg

Skön att det inte är så bråkigt
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2022-11-01 05:21:07 följande:
    Du tänker på Hayes och Mattias?
    När Hayes döpte deras dass till "Skithuset Mattias", då gick han verkligen för långt.
    Hayes gillade jag inte alls
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-11-01 11:17:49 följande:
    Ja,Hayes var fruktansvärd. Tålde honom inte. 
    Verkligen
  • Nandez
    kokosnötmjölk skrev 2022-11-01 12:47:45 följande:
    Precis. Nu minns jag inte hela händelseförloppet i detalj, men jag tyckte inte alls om Hayes. Tyckte han gick över gränsen flera gånger, bland annat med att döpa gränslandets toalett till "Skithuset Mattias", som du sa. Men också som den gången då han stod och skrek åt Mattias att "grow some f balls" och att han skulle slå ner honom (minns inte de exakta orden). Inte ok. 
    Det gjorde han med råge, Hayes
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-11-01 15:08:39 följande:
    Jag tålde inte heller honom. Och att han fick fortgå med sina direkta Elakheter mot Mattias. 
    Ja, obegripligt
Svar på tråden Robinson 2022 Höst