Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2022 Höst

molly50 skrev 2022-10-09 21:59:10 följande:
    Ja,det känns ju inte direkt som ett program som ska handla om överlevnad när det blir så. 
    Det har ofta varit så
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-10-09 22:01:38 följande:
    Ooooo Gisses hon kommer tillbaka som var med förra året och fick åka hem på grund av Covid.
    Ja, dom fick chansen igen
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-10-09 22:03:43 följande:
    Ja hellre han än Petra.....Anders Lundin gör ett bra programledarskap i "Allt För Sverige"
    Vad har du emot Petra?
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-10-09 22:40:57 följande:
    Helt sannings enligt vet jag inte, men man är van vid att det är en man som är programledare på Robinson. Hon kommer garanterat att vara bra bara man vänjer sig. 

Jag har vant mig i att Anna Brolin tog över Farmen oavsett att jag inte gillade Paulo Roberto...

Man måste nog bara vänja sig vid vilka som är programledare....

Det är som nu första programmet av Robinson 2022 så gillar jag inte Pelle, men vem vet han kanske blir den som jag hoppas vinner. 

Som sagt vi har alla olika vad eller vem vi gillar. Till slut kanske vi alla gillar alla.
    Ok
  • Nandez
    kokosnötmjölk skrev 2022-10-10 00:16:09 följande:
    Jag gillar Petra som ny programledare. Har sett henne i andra TV program tidigare och gillade henne även där, så jag tycker att det är kul att hon nu får leda Robinson smile1.gif  
    Jag gillar också Petra
  • Nandez
    Beccus skrev 2022-10-10 04:52:03 följande:
    Gillar inte heller pelle, tror han riskerar att åka ganska fort när han inte är immun, men han kan ju ändra sig med tidens gång också
    Vi får se hur det utvecklas
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-10-10 08:29:01 följande:
    Ja,jag tror man får ge dem några avsnitt först innan man kan avgöra vad man tycker.
    Jag tycker i alla fall att Petra verkar ok än så länge. 
    Pelle har jag ingen uppfattning om. 
    Jag håller med dig
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2022-10-10 19:13:56 följande:
    Jag har inte retat mig på någon än så länge. Och jag tycker nog att Petra funkar som programledare, hittills iallafall. Men vad jag förstått så ska hon bara leda programmet denna säsong.

Som vanligt kollar jag på programmet innan sändning så får vänta tills i morgon med att se vad ni tycker om dagens avsnitt.

Ser ni på Gränslandet också?
    Gillar som sagt Petra. Ja, hon leder Robinson denna omgång, sen blir det Anders Lundin har jag för mig.

Inte hunnit se Gränslandet ännu
Svar på tråden Robinson 2022 Höst