Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2022 Höst

Nandez skrev 2022-12-01 19:54:26 följande:
    Ja,  verkligen
    Samtidigt hoppas jag på att Sofi ger igen och röstar på en av dessa två svikare. Dock hoppas jag på att Alex eller Homa får åka ut.
  • Johannus

Följer någon av er ALONE på tv 10. Dessa ensamma deltagare lever helt utan mat om dem inte lyckas få fisk eller nått djur från skogen.

• Johannus
    BeautifulLiz skrev 2022-12-01 20:10:28 följande:
    Ok, ja ska titta på det i morgon igen.
    För nog fick jag för mig det allt, men jag kan såklart ha fel.
    Jag hörde inte heller att han letade efter någon som var 10 år yngre, men däremot tyckte jag han sa att han hoppades möta en tjej på gymmet och att hon skulle vara en person som tar hand om sin kropp och sitt yttre.
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2022-12-01 20:26:48 följande:
    23 till 25 fick jag för mig att han sa. 
    Det kan vara så han sa. Jag tycker inte om att killar/karlar ska ha kriterier på hur en tjej/kvinna ska vara. Skulle aldrig bli i hop med någon som säger att jag måste gå på gymmet och se bra ut. Vi människor är alla olika men kan ge kärlek ändå.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-12-02 19:52:06 följande:
    Nej men har tittat tidigare
    Deltagarna är helt ensamma och ska klara sig om dem vill vinna.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-12-02 20:00:21 följande:
    Skulle tro att han menar en hälsosam livsstil
    Kan absolut vara så. Vi fattar olika på vad deltagarna säger.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-12-04 21:07:17 följande:
    Lite oro inför örådet
    L-O är väl säker och så skulle han säkra Kristoffer.......Jag bryr mig inte om vem som av det andra åker ut. 
  • Johannus

Undrar vem som kommer att komma från Gränslandet. Jag har inte tittat denna vecka hur det gått med deras dueller. Hoppas bara det inte är Britten.

Svar på tråden Robinson 2022 Höst