Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2022 Höst

kokosnötmjölk skrev 2022-10-27 20:00:42 följande:
    Sitter just nu och kollar ikapp söndagens avsnitt (de senaste dagarna har inte blivit som planerat så jag har inte haft möjlighet att titta förrän nu). Spännande med lag syd i öråd, det är deras första. 

Blev lite förvånad över att Alexander gav bort sin amulett till Nathalie. Snällt av honom, men det känns lite risky och jag hade nog inte vågat göra samma sak själv. 

Ska bli spännande att se hur örådet slutar (har ju läst det här men minns inte). 

Detta är mina tankar just nu smile1.gif  
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-10-27 20:40:07 följande:
    Ja det blir det.
    Skönt att lag Nord vann
  • Nandez
    BeautifulLiz skrev 2022-10-28 05:13:39 följande:
    Jag håller stenhårt på lag Syd så jag skrek bara NEJ när Nord vann. Tungan ute

Men nu är det som det är och jag kan tycka att det är dags för babbel-Pelle att åka till Gränslandet.
    Tänkte  mest att dom förlorat tidigare

Jag håller inte  på något lag 
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-10-28 14:57:43 följande:
    Jag håller på lag Syd för jag vill att Uffe vinner hela Robinson.
    Jag håller inte på något lag
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-10-28 15:37:25 följande:
    Det blev som det brukat bli att jag lämnar tråden efter ett tag. Jag känner inte att jag passar in riktigt. Sorgligt nog. Gråter
    Så jag kommer väl fortsätta kolla Robinson OCH Gränslandet (känns som det bara är jag som följer Gränslandet) men nöjer mig med att läsa va ni andra skriver.

Lev väl! 
    /flygrl

Vad tråkigt att du känner så

Gillar att läsa dina inlägg

Tittat på Gränslandet och jag  tycker att det inte är så bra

• Nandez
    BeautifulLiz skrev 2022-10-28 17:25:41 följande:
    Jag följer också gränslandet, är urusel på att skriva också. Mest för att jag sett alla avsnitt innan de andra som skriver medans programmet pågår.

Jag gillar Sandra, fråga mig inte varför. Obestämd Gillar Bella och Merdi också, det var SÅ skönt när Merdi slog ut Pernilla. För henne gillade jag inte alls.
    Sett Gränslandet och som sagt så tycker jag det inte är så bra
  • Nandez
    kokosnötmjölk skrev 2022-10-29 14:58:28 följande:
    Haha, det är bara skönt att det inte bara är jag som dröjer med mina svar smile5.gif  

Jag tyckte faktiskt att Maria Montazami var bra i The island, hon liksom tog sig an vildmarken på ett bra sätt och jag tyckte helt enkelt att hon gjorde det bra. Men då har jag visserligen inte sett The island UK, kanske hade tyckt annorlunda om jag sett den också smile1.gif  

Ja, det är mycket möjligt att vi redan har pratat om det, men att jag glömt det ;p 

Nej, vad tråkigt att du lämnar! Jag gillar att läsa dina kommentarer till programmet! <3

Om du känner att det är rätt beslut att lämna tråden så ska du så klart göra det, men tråden står alltid öppen och jag (och många andra!) hoppas att du ändå kommer tillbaka. Nu har jag hamnat lite på efterkälken (ligger typ en vecka bakom), men annars följer jag både Robinson och Gränslandet smile1.gif  
    Hoppas flygrl kommer tillbaka
Svar på tråden Robinson 2022 Höst