Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2022 Höst

molly50 skrev 2022-11-09 20:27:11 följande:
    Jag hoppas verkligen inte det. 
    Har varit så länge i Robinson eller vilken program det nu må vara att om någon är mer tystlåten, mer för sig själv då snackas det av det andra och förrutfattningarna blir att den personen kan inget, orka inget är en enstöring... då måste man antingen mobba ut personen eller välja ut personen. Jag gillar L-O och jag hoppas han går långt.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-11-09 20:44:42 följande:
    Det har väl funnits en del personer genom åren som verkligen har varit enstöringar och som varit otrevliga.
    Men det ger ju inte någon rätt att bete sig lika illa tillbaka. 
    Nä det är väl ingen som bör bete sig illa. Vet att du syftar på att L-O som talade illa om Valle, men du skulle se på FB hur folket pratar där om Valle så L-O är inte ensam om den saken.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-11-09 21:00:06 följande:
    Nej,jag syftar inte på LO. Jag tycker han verkar vara bra.
    Men det har ju funnits andra personer som har betett sig illa genom åren.

Ja,det har jag sett. 
    Ja det finns alltid folk som beter sig illa utan att tänka sig för. Jag trodde att du menade det L-O sa om Valle när dem hade pratat....L-O sa att Valle betedde sig psykopatiskt. Det var elakt sagt, men det måste ha varit i stundens hetta.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-11-09 21:24:08 följande:
    Hayes, så obehaglig
    Ja han var obehaglig och det är ett Under att han fick vara kvar i programmet.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-11-09 21:29:51 följande:
    Ja,fy vilken hemsk människa!
    Jag hade även svårt för Shevin och den andra tjejen. Hette hon Jessica?
    De var så taskiga mot den stackars killen. Minna inte vad han heter. 
    Ja samma där med Shevin hon var också obehaglig. Nä jag fattar inte varför Tv 4 låter elaka människor få fortsätta att vara med. Robinson går vid den tiden på kvällen att barn och ungdomar också tittar på Tv. Ska man verkligen lära barn/ungdomar att man kan bete sig så som dem gjorde.....Usch.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-11-09 21:37:59 följande:
    Ja,jag håller med.
    De vet väl att sådana personer tyvärr drar tittare.
    Och så klipper de en del så att det kanske framstår som värre än det är.
    Men det man ser i programmet har ju ändå hänt.
    Det kan de ju inte förneka. 
    Precis.
  • Johannus
    flygrl skrev 2022-11-10 01:48:19 följande:

Fast hur är det tänkt att det där örådet ska funka? Vem röstar i örådet? För om det är dom som lagen valt under ödesveckan som röstar är det ju en nackdel att vinna tävlingar och skicka personer i motståndarlaget till örådet. Vem röstar ut vem?

Jag fattar fan ingenting av ödesveckan. Lätt mest svårbegripliga momentet i Robinson ever. smile3.gif

@BeautifulLiz: Jovisst blir man beroende. Det är ju extremt många avsnitt i en Robinson-säsong Gränslandet inräknat och man blir liksom involverad i va som händer.

Tack! smile1.gif

Jag fattar heller ingenting
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-11-10 19:32:43 följande:
    Ser fram  emot sammanslagning 
    Det gör jag med, men vilka hamnar där om flera hamnar på Öråd?
Svar på tråden Robinson 2022 Höst