Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2022 Höst

Nandez skrev 2022-11-02 19:42:01 följande:
    Lag Syd önskar att dom hade fått mat
    Tror nog att alla deltagare suktar efter mat.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-11-02 19:45:53 följande:
    Jag börjar få svårt för Valle.
    Han verkar tro att han är förmer än de andra. 
    Det har han gjort från start. Han vill visa sig att han är lika duktig som sin bror.....Nej jag kan inte med han. 

I FB gruppen är det inte heller någon som tycker att Valle är varken rolig eller bättre än någon annan.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-11-02 19:55:07 följande:
    Förstår Pelle
    Ja man förstår om Pelle lämnar
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-11-03 19:40:16 följande:
    Grattis lag Syd
    Lag syd väljer väl ut 2 från andra laget.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-11-03 19:43:12 följande:
    Det är väl öråd på söndag
    Ja det är det, men tyckte någonstans höra att det vinnande laget väljer....Jag har nog fel. Om Valle får välja så åker både L-O och Heter han Kristian.
  • Johannus
    Johannus skrev 2022-11-03 19:50:28 följande:
    Ja det är det, men tyckte någonstans höra att det vinnande laget väljer....Jag har nog fel. Om Valle får välja så åker både L-O och Heter han Kristian.
    Kristoffer heter han andra Norrlänningen.
  • Johannus

Usch så less jag är på Valle och hans sätt att gilla sig själv och tro sig så bra om sig själv....

• Johannus
    Nandez skrev 2022-11-03 20:04:45 följande:
    För min del kvittar det vem som åker
    Jag önskar att L-O, Uffe och Kristoffer får visa lite mer vilka styrkor dem har. För som det nu är så är det bara Valle, Valle, Valle som både gapar och får tv tid så det räcker och blir över.

Kvittar mig också vem som åker bara inte Uffe åker ut.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-11-03 21:00:18 följande:
    Det vi får se är ca. 20 minuter på ett dygn. Tv 4 klipper och klistrar, någon annan kanske snackar massor i synkar men det visas inte
    Jag vet att det är lite man ser, men det är det som vi ser som folket gör sina uppfattningar på. Det är väl så att produktionen vill och gör så att Valle blir till stor uppmärksamhet så att han efter Robinson kommer att vara med i en hel massa program som sin bror. Likadant som många andra program som har hela familjen med och blir mångmiljonärer.
  • Johannus
    BeautifulLiz skrev 2022-11-04 05:06:43 följande:
    Tänk vilken skräll det skulle vara om Valle åkte ut!
    Det lär ju inte hända än på ett tag, men roligt vore det. Bara för att han tror att han är någon slags Robinsongud eller något.

De han vill ha ut är L-O och Andreas (Värmland).
    Håller med dig till 100%
Svar på tråden Robinson 2022 Höst