Ja det är det, men tyckte någonstans höra att det vinnande laget väljer....Jag har nog fel. Om Valle får välja så åker både L-O och Heter han Kristian.
Ja det är det, men tyckte någonstans höra att det vinnande laget väljer....Jag har nog fel. Om Valle får välja så åker både L-O och Heter han Kristian.
Jag önskar att L-O, Uffe och Kristoffer får visa lite mer vilka styrkor dem har. För som det nu är så är det bara Valle, Valle, Valle som både gapar och får tv tid så det räcker och blir över.
Kvittar mig också vem som åker bara inte Uffe åker ut.
Det vi får se är ca. 20 minuter på ett dygn. Tv 4 klipper och klistrar, någon annan kanske snackar massor i synkar men det visas inte
Jag vet att det är lite man ser, men det är det som vi ser som folket gör sina uppfattningar på. Det är väl så att produktionen vill och gör så att Valle blir till stor uppmärksamhet så att han efter Robinson kommer att vara med i en hel massa program som sin bror. Likadant som många andra program som har hela familjen med och blir mångmiljonärer.
Tänk vilken skräll det skulle vara om Valle åkte ut!
Det lär ju inte hända än på ett tag, men roligt vore det. Bara för att han tror att han är någon slags Robinsongud eller något.