Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2022 Höst

Johannus skrev 2022-10-17 20:54:05 följande:

Vi får hoppas att det vänder för lag Nord.
    Japp
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-10-17 20:31:52 följande:
    Det ska väl verka spännande.  smile5.gif
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-10-17 20:32:01 följande:
    Vem är Natalie.....Kan inte alla namn ännu....Menade du hon som la bollarna i rad?
    Det var hon som kände sig sjuk
  • Nandez
    A4ka skrev 2022-10-17 22:17:13 följande:
    äntligen hittade jag hit smile1.gif undrar varför blev det två Robinson 2022? Någon som vet? 
    Välkommen

Har ingen aning om varför
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-10-18 13:01:07 följande:

Är det inte ovanligt lugnt i lagen plus Gränslandet den här säsongen?
    Förutom Merdis ilska mot Pelle och sen killarna i Gränslandet har det inte vart mycket och inte heller just nåt paktande. smile1.gif

Lag Syd vann som vanligt även om det blev ganska jämnt. Syd känns starkare totalt sett särskilt då dom har fler fysiskt riktigt starka medlemmar.

Linda verkar ha fått upp viljan va kvar nu när hon kommit till Gränslandet. Hon verkar vettig och trevlig imho. smile1.gif
    Merdi verkar lite gladare inte minst pga Linda kom och även att hon försonats lite med killarna. Va lite rädd hon skulle fortsätta sura.

Ingen mer som reagerat på TV4:s otroligt klantiga spoiler där man i förväg visade vem som såsmåningom kommer hamna i Gränslandet? smile3.gif

Jag håller med dig
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-10-18 13:09:32 följande:
    smile1.gif

Ok, spelar ingen roll iofs. Bara en fundering jag hade.
  • Nandez
    kokosnötmjölk skrev 2022-10-18 14:33:21 följande:
    Jag håller med om att Tommie verkade vara en schyst person, det blev bara väldigt fel med vissa saker han sa. 

Ja, precis, i den svenska versionen var det bara kändisar med. Det kändes lite trist, jag hade gärna sett samma program fast med "vanliga Svenssons". Tack, ska kolla upp det! Och hoppas att det kommer upp fler säsonger på SVT play sen. 

Jo, när jag var liten (alltså typ i början av Robinsons historia, smile5.gif ) så tror jag att det gick kl 20. Har för mig att jag skulle gå och lägga mig innan Robinson började och det måste varit vid 20... tycker det låter lite sent att jag hade fått vara uppe till 21 dag innan vardag som typ 5-6-åring. Men jag vet inte :p 
  • Nandez
    kokosnötmjölk skrev 2022-10-18 14:37:32 följande:
    Håller med om att många deltagare fått vara i bakgrunden. Samtidigt ska de ju göra TV av det så det blir ofta att de som är lite "udda" och sticker ut får mer TV tid, speciellt i början när de är så många. TV programmen hade inte varit lika underhållande om de "tysta" fått lika mycket TV tid iom att det då inte händer något/blir något drama. 

Men jag tycker att det  brukar jämna till sig längre in i programmet då det inte längre går att "gömma sig" bakom de som hörs och syns mest. Men absolut att det är tråkigt att det är vissa som man knappt sett av och än mindre fått lära känna. 
    Ja, det brukar jämna ut sig längre in i programmet
Svar på tråden Robinson 2022 Höst