Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Robinson 2022 Höst

Johannus skrev 2022-11-27 21:37:04 följande:

Trodde inte att Bella skulle få skuldkänslor Förvånad

Om de skulle välja att rösta på Helen så tycker jag det är falskt. 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-11-27 21:41:35 följande:
    Ja det skulle vara falskt, men som sagt Bella blev lite att hon kanske inte vill rösta ut Helen. Nu har tjejerna 2 röster och lägga till någon kille och är Bella och Sandra med på att få ut en kille då skulle det bli så.
    Ja,precis. De var ju rädda att det skulle bli problem för Sofia om de röstade ut Helen.
    Men jag hoppas att de tänker rätt och lyssnar på sitt samvete. 
  • molly50
    Nandez skrev 2022-11-27 21:50:22 följande:
    Det får man hoppas
    Men det gjorde de ju inte. Fy vad falskt gjort! 
  • molly50

Hur länge ska Gränslandet finnas kvar då?
    Det lät ju som att Helen fick åka dit. 

• molly50
    Johannus skrev 2022-11-27 22:00:59 följande:

Fattar inte om Värmland har fått solsting som han höll på. Besviken på han och Bella och Sandra. Stakars Sofia att vara med vargarna som ensam Lamm, hon kommer att bli mobbad av det andra nu.

Hoppas att L-O blir kompis med Sofia när han kommer tillbaka från Gräsnlandet.

Ja,jag tycker det var fult gjort av Bella och Sandra. Jag har lite svårt för dem med. 
    Och Homa som snackar om att det inte finns någon tjej och killpakt. Ja,jösses.
  • molly50
    Nandez skrev 2022-11-27 22:04:13 följande:
    Hon fick åka dit
    Ok. Undrar när det ska stängas då. De pratar ju om att det bara är ett ö-råd kvar. 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-11-27 22:08:37 följande:
    Verkar aldrig ta slut med Gränslandet. L-O har tävlat mot Britten och han vann så han kommer tillbaka till Robinson. Britten och Den unga tjejen vars mamma varit med i Robinson för 13 år sen är kvar och nu kommer även Helen. Så det blir aldrig slut. Merdi gav upp tidigare då hennes kropp inte pallade mer. Så med andra ord hade dem varit 3 på gränslandet och 4 med Helen. Sjukt att hålla på att skicka deltagare fram och tillbaka, inte undra på att dem blir sjuka på alla sätt. Har man åkt ut då har man åkt ut istället för att slita på olika ställen "Bara för Att".
    Nej,orecis. 

Ok. Ja,jag såg att LO kommer tillbaka. Det är ju bra.
    Men jag håller med om att har man åkt ut så har man.
    Och det kommer ju aldrig att ta slut om folk skickas fram och tillbaka mellan Robinsonön och Gränslandet.
  • molly50
    BeautifulLiz skrev 2022-11-28 07:53:47 följande:
    Det kommer besked om det i dagens avsnitt. Säger inte mer än så. 
    Ok. Spännande. 
  • molly50
    Nandez skrev 2022-11-28 18:37:07 följande:
    Gränslandet borde ha gjort sitt
    Ja,precis. De har ju brukat stänga det i samband med sammanslagningen tidigare.
    Men det har ju varit en del nytt denna omgång. 
Svar på tråden Robinson 2022 Höst