Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-10-31 19:58:51 följande:
    Nu missade jag. Vann lag Nord pristävlingen? 
    Ja lag Nord vann det fina priset av kocken Michael som var med i Robinson 2020 och vann. Han har lagat mat åt vinnarna.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-10-31 20:27:10 följande:
    Han är nog en duktig kock
    Han har egen restaurang på Åland och vad jag läst om så är han en väldigt duktig Kock.
  • Johannus
    kokosnötmjölk skrev 2022-10-31 20:42:20 följande:

Sitter i detta nu och tittar ikapp Robinson + Gränslandet, samtidigt som jag läser ikapp denna tråden. Tänkte, medan jag läste tråden; Vad konstigt? Detta har inte jag sett? 

Förvirringen innan jag kom på att jag tittar ikapp och alltså ligger 1v efter smile2.gif  

Så kan det gå Skrattande
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-11-01 11:17:49 följande:
    Ja,Hayes var fruktansvärd. Tålde honom inte. 
    Jag tålde inte heller honom. Och att han fick fortgå med sina direkta Elakheter mot Mattias. 
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-11-01 18:41:03 följande:
    Ja, obegripligt
    Därför är jag lite rädd för att inte Pelle blir typ likadan.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-11-01 19:32:27 följande:
    Oj, tror du det
    Vet inte vad jag tror, men från början var Pelle direkt ego. Vet inte hur jag ska förklara, men han gick på som han var bäst i allt.

Samma tycker jag att Valle är ego, men ingen av dessa två har blivit lika elaka som Hayes var hela tiden.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-11-01 19:34:27 följande:
    Det var svårt för Alex att tända elden
    Ja och han hade ingen tålamod heller Rynkar på näsan
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-11-01 19:37:20 följande:
    Bra att Valle och Kristofer pratar
    Tror att Valle ville få Kristoffer på sin sida för att skydda honom, men jag hoppas att dem inte börjar mobba L-O för att sen ta ut honom vid nästa Öråd. Valle borde även prata med L-O, men han har nog ingen vilja utan vill få ut L-O.

Vissa deltagare får som ingen chans att få visa vad dem kan eller att vara en i gruppen.
  • Johannus

Fint av Uffe och ställa upp...Visste att Valle hade velat att L-O skulle stanna från maten.

Svar på tråden Robinson 2022 Höst