Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2022 Höst

Det var verkligen inte väntat

• Nandez
    kokosnötmjölk skrev 2022-10-16 22:07:38 följande:
    Egentligen inget mer än att de båda är lite socialt klumpiga och har kunnat kasta ur sig mindre lyckade/mindre snälla saker. 
    Japp
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-10-16 22:16:47 följande:
    Har som inte fått någon fattning på Lars-Olov då han inte syns framför kameran så ofta, men ja jag tror att han är stark.
    Mycket möjligt att han är stark
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-10-16 22:18:38 följande:
    Jag tyckte det var väntat eftersom Linda sa att hon inte är stark så lagmedlemmarna anser väl att hon inte kommer att prestera så laget vinner i tävlingar. Tyckte det var rätt som åkte ut.
    Verkar som att hon bad om att bli utröstad
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-10-16 22:53:20 följande:
    Ja precis han med helskägg Lars-Olov. kommer från Luleå. Han är garanterat stark, men han får inte så mycket tv tid....Han och Ulf höll i repen när vattentanken skulle hållas uppe. Hoppas han går långt i programmet. Jag hoppas även att Uffe går långt för han gillar jag.
    Många som man knappt har sett ännu
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-10-17 11:30:55 följande:
    Jaha, den här första veckofinalen blev ju inte särskilt dramatisk. Verkar rätt lugnt i lag Nord, inget tjafs just, inga direkta konflikter va jag kunnat se. Fast det är ju tidigt i säsongen än
    Ulf verkar trevlig och lite historieberättare sådär. Alltid bra med några lite äldre med tycker jag. smile1.gif

Inte så rolig tävling att kolla på men tuff och särskilt för Ulf och Lars-Olov med sina sargade händer. Dom båda gjorde det ändå väldigt bra tycker jag. smile1.gif

Linda verkade ju nästan villa bli utröstad mtp det hon sa i örådet. Eller så är hon helt enkelt en extremt ärlig person som säger va hon tänker utan taktiskt filter. Lag Syds röststrypare va lite bortkastad. smile3.gif
    Man märkte förresten Linda inte blev ett dugg förvånad när Petra sa hon skulle till Gränslandet. Nå, nån överraskning är det ju inte nu för tiden.

Det enda dramatiska i gårdagens program va ju TV4:s mega-spoiler när dom i slutet av programmet visade en person i Gränslandet som ännu inte hamnat där utan är kvar i sitt lag. Jag avslöjar inte vem det va ifall nån kanske missat det och vill ha spänningen kvar. Men asså vilken tabbe av TV4!!! smile3.gifsmile3.gifsmile3.gif
    Bra analys
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-10-17 12:13:13 följande:
    Jo, det har du väl rätt i. Tommie va ju verkligen en udda figur som verkade helt omedveten om va man kan säga och inte. Fast jag tyckte ändå han i grunden verkade va en sjysst person som inte ville göra andra illa. smile1.gif

Jo, den svenska finns på Discovery+ men den har jag inte sett då jag fått intrycket den är mycket softare och mer visa upp kändisar än brittiska upplagan. Man har kunnat streama flera säsonger på SVT Play men är nerplockat nu men ser ut som det kanske kommer mer där eftersom sidan ändå är kvar. Med lite tur lägger dom kanske upp gamla säsonger då med.
    Annars vet jag inte. :/

Va gäller veckofinalens tid hade jag sett fel men undrar om det inte va klockan 20 längre tillbaka. Eller jag kanske minns fel?! smile3.gif
    Kommer inte ihåg vilken tid det var tidigare
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-10-17 19:23:46 följande:
    Ja det verkade på Linda att hon ville bli utröstad, men Petra hade kunnat hålla tyst om att Linda skulle till Gränslandet.
    Ok
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-10-17 19:24:40 följande:
    Håller med om att mång deltagare får vara i bakgrunden. Alla borde få samma tv tid.
    Man tycker det
Svar på tråden Robinson 2022 Höst