Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Robinson 2022 Höst

Johannus skrev 2022-11-20 21:53:18 följande:

Vad har deltagarna emot Andreas????

Det förstår inte jag heller. Men kanske ser de honom som ett hot. 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-11-20 22:05:21 följande:
    Jag tror att alla surade i hop om att han sa att många inte hjälper till att bära fram ved från skogen. Han har rätt att säga att alla ska hjälpas åt, inte bara slöa framför brasan.
    Ok. Ja,det håller jag verkligen med om. 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-11-20 22:05:50 följande:
    Usch nä vart såg du det att hon skulle komma tillbaka?
    Jag tyckte jag såg henne i slutet när de visade en spoiler på nästa avsnitt. 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-11-20 22:21:28 följande:
    Jag såg också henne på slutet, men tänkte på att hon, L-O och den ljusa tjejen ska ha eldprovet innan eller i alla fall
    2 av dem och det programmet har inte Gränslandet haft än. Nå vi ser i morgon när gränslandet är på tv 4 play.
    Ok. Ja,vi får hoppas att det är så då. 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-11-21 19:53:31 följande:
    Ja det blir den. Men Alex och Homa ser till att den blir obehaglig. Tror dom andra killarna skulle vara trevligare med tjejerna om inte dem är inlindade av paktandet med Alex och Homa.
    Ja,det tror jag med. 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-11-22 20:11:25 följande:
    Precis. Väntar att Petra kommer med mat typ, eller att dem vinner på tävlingar mat. Nej ut och fiska, ut och leta mat. På stranden finns massor av krabbor.
    Ja,inte är det som Robinson var förr,i alla fall. 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-11-22 20:51:03 följande:
    Jag undrar hur nu tidens deltagare ens orkar jobba eller om dem ens jobbar i verkliga livet eller om dem bor hos föräldrarna och får allt serverad.
    De verkar ju jobba. Men kanske inget i nivå med Robinson. 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-11-22 21:04:12 följande:
    Jag har inte hört dem prata om sina jobb, bara att det står namn på dem när dem pratar med kameran i ansiktet och en tittel, men man kan titulera sig till vad som helst om man vill verka som viktig person. Ok helt klart har alla jobb, men inte jobbar dom på Robinson för att få föda i magen.
    Ja,det är ju i och för sig sant.

Nej,det gör de då inte. 
Svar på tråden Robinson 2022 Höst