Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2022 Höst

BeautifulLiz skrev 2022-10-16 13:48:21 följande:
    Det var det jävligaste jag sett på länge. Herregud vilka männisor det finns!
    Lämpligt straff anstår jag från att skriva då jag inte vill bli avstängd.
    Verkligen vidrigt
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-10-16 18:53:18 följande:
    Verkligen. En farlig människa! Plötsligt förbleknar sånt man läst om andra Robinson-deltagare som rattfyllor, skattefusk mm. :/

Tufft men samtidigt intressant och sevärt. SVT har sänt flera säsonger men för tillfället finns inget material uppe på SVT Play: www.svtplay.se/the-island

smile5.gif

Spännande. Men varför så sent nu för tiden? smile3.gif

Ja, allt bleknar verkligen

Tack för tipset, ska kolla

Vet inte varför så sent
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-10-16 19:09:03 följande:

Men vänta nu. På vilket vis menar du Tommie liknar Pelle? Som jag minns det va Tommie en helt annan typ av deltagare, väldigt stark på tävlingar men samtidigt rätt flummig och ja ganska udda. Eller minns jag fel? smile3.gif

Vi kommer att ses i lektrådarna framöver. Jajamensan! smile5.gif

Allt gott! Solig

Hoppas att se dig i lektrådarna
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-10-16 19:21:11 följande:
    Eller hur?! Chockerande! smile4.gif

Det är ofta samma för mig. Som jag skrev till Johannus så tittar man när man har tid och möjlighet och samma gäller för när/om man skriver i tråden. Jag ser fram emot dina (och andra trådskribenters) kommentarer! smile5.gif

Tyvärr kommer väl svinet få ett alldeles för milt straff och snart va ute igen redo att skada nya barn för livet. Nä asså, en sån person ska hållas borta från samhället och han kunde gärna få känna på samma smärta han vill utsätta andra för fast dubbelt upp. Minst. smile4.gifsmile8.gif

Hoppas att straffet inte blir för milt, jag håller med dig
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-10-16 19:22:12 följande:
    Ja,det var ju inget man förväntade sig,precis. 
    Verkligen inte
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-10-16 19:29:07 följande:
    Ja, kolla in The Island vetja. smile5.gif

Veckofinal i Robinson kl. 22 en söndagkväll är ju väldigt sent mtp det väl rätt mycket också är ett familjeprogram?! Dalande tittarsiffror? Fast isf skulle dom väl inte storsatsa med två hela säsonger i år?

Tack, Nandez! smile5.gif Lektrådarna betyder mycket för mig. Jag dyker upp där snart igen! Solig

Jag ska titta vid tillfälle

I kväll börjar Robinson kl. 21

Det ska bli roligt när du dyker upp
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-10-16 19:36:12 följande:
    Nä. :/

Jag tycker det är djupt oansvarigt släppa ut såna här personer i samhället igen. Samhället måste skyddas från såna här individer. Dom skadar och ödelägger oskyldiga människors liv. Vem vet va han kan ha gjort tidigare i det fördolda? Kanske i länder där det är lättare komma åt barn. Vidrigt. smile4.gif
    Jag håller med helt och hållet
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-10-16 19:40:52 följande:

Oj, kl. 21 va det. Jag såg visst fel. Sorry! Kl. 21 är ju inte alls lika sent. smile1.gif

Vi ses här och i lektrådarna! 
    Allt gott från mig! smile1.gif

Lätt hänt att man ser fel

Tack detsamma
Svar på tråden Robinson 2022 Höst