Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-12-12 19:56:09 följande:
    Helen är en krigare
    Ja, verkligen
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-12-12 20:05:44 följande:
    Ja man får se vem som blir årets vinnare.
    Japp
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-12-12 20:12:34 följande:
    Det var skönt. 
    Hon föll med flaggan i topp, inga sura miner
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-12-12 20:13:11 följande:
    Ja,det är hon verkligen.
    Jag börjar tycka att hon är värd att vinna som hon har kämpat. 
    Ja, hon är en kämpe
  • Nandez
    Anonya skrev 2022-12-12 21:40:53 följande:
    Det var med förra året. 
    Det har jag glömt, tack för info
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-12-13 00:40:04 följande:
    Helene är duktig kämpare, men jag har också svårt för hennes sätt. Hon verkar vara så självsäker och nästan se ner på alla andra deltagare (inte så att hon säger det i ord), en hennes sätt att vara. Hon visar sällan glädje till andra eller nära andra vinner. Så nä jag hoppas inte hon vinner. Kristoffer eller L-O vill jag ska vinna.
    Molly menade Bella
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-12-13 00:40:04 följande:
    Helene är duktig kämpare, men jag har också svårt för hennes sätt. Hon verkar vara så självsäker och nästan se ner på alla andra deltagare (inte så att hon säger det i ord), en hennes sätt att vara. Hon visar sällan glädje till andra eller nära andra vinner. Så nä jag hoppas inte hon vinner. Kristoffer eller L-O vill jag ska vinna.
    Håller inte med om detta. Helen är en udda fågel absolut
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-12-13 08:52:16 följande:
    Ja,lite så.
    Men jag tänkt mer på Bella.

Ja,LO kan gärna få vinna.
    Jag vet inte vad jag ska tycka om det Christoffer gjorde med immunitetsförgöraren.
    Jag hoppas att han gjorde det med flit för att inte göra som Alex ville.
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-12-13 18:59:46 följande:
    Finalvecka så då lär det ju snabbt bli färre tills det är typ tre kvar till slutfinalen. Antar jag. Och det ska tävlas inte röstas ut trodde jag men nu lät det ju på nån av deltagarna som det kunde komma fler öråd vilket förvånade mig. smile3.gif

Tyckte det kändes rätt soft i lägret ändå mtp dramatiken i örådet. Skönt att Martin va lite öppnare mot Helen och bjöd av sitt gamla kaffe. Bellas samtal med Helen va också lite intressant. smile1.gif

Tuff tävling där jag va rädd L-O skulle ryka men det blev Bella i stället som fick simma hem. Hade hellre sett Sandra åka hem då jag tycker Bella verkar ha mer ryggrad och dessutom ofta är rätt kul med sina formuleringar. Men alla mina tre favoriter vidare iaf med Helen som stark vinnare. smile1.gif
    Hade också hellre sett Sandra äkt
Svar på tråden Robinson 2022 Höst