Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Robinson 2022 Höst

Blir intressant med den nya programledaren. 

• molly50
    Johannus skrev 2022-10-09 21:29:17 följande:
    Ja det 2 fick komma till gränslandet.
    Ja,jag såg det. Det hade ju varit taskigt om de skulle ha fått åka hem direkt utan att ens få tävla. 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-10-09 21:46:05 följande:

Redan startkitt.......Allt förändras till det lättare.....Trist! Har man hamnat på en öde ö då ska man kämpa på ett bra tag innan man hittar saker som hjälper en, eller tävlar i senare skede för att få vissa hjälpmedel....

Ja,det känns ju inte direkt som ett program som ska handla om överlevnad när det blir så. 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-10-09 22:04:40 följande:
    Nä det gör inte det. Det ska vara som förr att man ska jobba hårt när man hamnat på en öde ö
    Ja,precis. 
  • molly50
    Nandez skrev 2022-10-09 22:05:47 följande:
    Det har ofta varit så
    Ja,i alla fall under de senaste åren. 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-10-09 22:40:57 följande:
    Helt sannings enligt vet jag inte, men man är van vid att det är en man som är programledare på Robinson. Hon kommer garanterat att vara bra bara man vänjer sig. 

Jag har vant mig i att Anna Brolin tog över Farmen oavsett att jag inte gillade Paulo Roberto...

Man måste nog bara vänja sig vid vilka som är programledare....

Det är som nu första programmet av Robinson 2022 så gillar jag inte Pelle, men vem vet han kanske blir den som jag hoppas vinner. 

Som sagt vi har alla olika vad eller vem vi gillar. Till slut kanske vi alla gillar alla.
    Ja,jag tror man får ge dem några avsnitt först innan man kan avgöra vad man tycker.
    Jag tycker i alla fall att Petra verkar ok än så länge. 
    Pelle har jag ingen uppfattning om. 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-10-10 19:47:27 följande:

Valentino verkar vara kaxi.

Är det inte han som är Anis Don Deminas bror?
  • molly50
    Johannus skrev 2022-10-10 20:29:23 följande:
    Ja där ser man, men han verkar vara mer kaxi än Anis.
    Ja,det håller jag med om. 
Svar på tråden Robinson 2022 Höst