Inlägg från: TechSpawn |Visa alla inlägg
  • TechSpawn

Bedragen eller vänskap?

Hon söker uppmärksamhet och det är sällan något bra tecken.. 

Dessutom om du tar tillbaka henne nu, utan o ge henne något straff för sitt beteende så kommer hon aldrig o kunna respektera dig.

Spelar ingen roll hur många gånger hon har gjort det. Hon är en lögnare... Och det värsta är att hon ljuger för DIG...

Släng ut henne. Säg att du behöver en "paus".. 

Och under den tiden ligger du med varenda jävla luder som finns, så har hon snart återfått respekten och kommer aldrig o vara otrogen mot dig igen.. 

• TechSpawn

Ord är överflödigt.. Hon ljuger om skitsaker till dig.. Så onödigt o lita på ett enda ord som hon säger.. 

Varenda "Meeeeeeeeen, det hände bara en gång.. Och kommer inte o hända igen" 

Kan lika gärna det vara rena lögner..

Och orka sitta och lyssna på någon som bara ljuger för en.. 

Dejta folk. O Gör det öppet.. 

Säg att du ska på dejt i helgen. Och sen åker du över till en polare och stänger av mobilen. 

Så får vi se hur fort det går innan hon ångrar sig. 
    Sluta ge henne uppmärksamhet och sluta betala för grejer. 

Det är dags o börja tänka lite mer på dig själv. 

• TechSpawn
    Anonym (Rådvill) skrev 2022-10-06 11:58:33 följande:
    Jag har inte varit den bästa utav människor själv i mitt beteende. När hon blev påkommen så började jag kolla av telefon och kunde komma hem tidigare ifrån idrottsträningen för att kolla om hon pratade med honom. Kom på henne några gånger och lite så har det varit efter det.

Jag hoppas varje vecka att nu, nu kanske det äntligen är så så att hon slutar ha kontakt med honom. Hon verkar berätta mycket för honom så han har vetat om hur nära det varit att vi gjort slut pga honom. Det tror jag fungerar som ett bränsle för honom och jag vet att han njuter av detta, för 22 år sedan "stal" jag tjejen ifrån honom och nu håller han på med samma sak mot mig.

Exet och jag känner inte varandra.

Gick du och hoppades på samma sak som jag? Att om hon bara kunde släppa killen och lägga den energin på dig istället så skulle allt bli bra?

Jag är både avundsjuk och svartsjuk på kontakten de hade med flört/bilder etc. Det önskar jag att hon sänt till mig istället, tänt gnistan i vårt förhållande igen. När jag bett henne om att jag vill ha det som han fick så får jag svaret att "nej, nu har jag slutat med sånt, ingen får bilder". 

Jag blir straffad för att hon inte längre "får" sända sånt till honom, då ska inte heller jag få något. Det känns så konstigt för mig.

Förstår verkligen om jag uppfattas som naiv och korkad men efter 22 år tillsammans. Skapat ett liv ihop, familj, blivit vuxna tillsammans så kom det här som en så sjuk chock och jag hade verkligen föreställt mig ett helt liv ihop. Bli gamla tillsammans. Jag trodde också att vi hade det bra ihop, så jag fick verkligen mitt livs käftsmäll.

Hon säger en sak och gör en annan. Säger att hon släppt honom och att jag bara är svartsjuk, ändå så klarar hon inte av det.

Jag har verkligen försökt förklara att jag är beredd att satsa vidare och förlåta om bara han försvinner ur bilden. Jag har även frågat om hon vill gå vidare med honom och jag ska sticka. Det känns som att hon både vill ha och äta kakan men när ultimatumet ställs så vet hon inte utan försöker förhala ett beslut mellan sina kärlekskranka karlar.

Du snodde inte henne ifrån killen. Hon utnyttjade dig som ett rebound, då som du säger, killen hade varit otrogen..

Men sen började hon gå bakom ryggen med honom igen.. Vilket betyder att det är där hon är intresserad utav mera.. 

Ditt enda sätt att få tillbaka självrespekten o hennes respekt, är o slänga ut henne på gatan och se dig själv som singel igen.. 

Det där är ingen tjej man stannar med länge.

Och att sen ha mage o säga att du är svartsjuk när det är hon som varit otrogen.. 
    För o uttrycka mig sakligt.. "Nej, för helvete, bitch luder.. Far åt helvete och kom inte o lägg den där skiten på någon annan än dig själv."

Du ska inte vara beredd att satsa något mer på henne.. Du ska se dig om efter någon som inte beter sig som ett luder utan är villig o fokusera lika mycket på dig.

Det går inte med den här tjejen.. 

Svar på tråden Bedragen eller vänskap?