Inlägg från: Anonym (Tyvärr) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tyvärr)

Bedragen eller vänskap?

De har haft en sexuell relation bakom din rygg. De kanske bara har legat en enda gång men det är en gång för mycket. Innan dess har de flörtat, skickat intima bilder osv bakom din rygg, inte heller ok. Du är bedragen på alla sätt som går.

• Anonym (Tyvärr)

För att flika in en annan sak, tänkte på din rubrik där om bedragen eller vänskap. Låter det som en normal vänskap att skicka intima bilder, göra sugmärken på bröst osv...? Nej, självklart inte.

• Anonym (Tyvärr)
    TechSpawn skrev 2022-10-06 10:07:09 följande:

Ord är överflödigt.. Hon ljuger om skitsaker till dig.. Så onödigt o lita på ett enda ord som hon säger.. 

Varenda "Meeeeeeeeen, det hände bara en gång.. Och kommer inte o hända igen" 

Kan lika gärna det vara rena lögner..

Exakt. Undrar dessutom hur många gånger de haft telefonsex.....
  • Anonym (Tyvärr)
    Anonym (Rådvill) skrev 2022-10-06 12:00:54 följande:
    Hon har avslöjat att hon var hos honom och sov över men att hon sov på soffan och han i sängen. När jag försöker antyda något mer så blir hon arg och säger att jag bara är svartsjuk och att hon aldrig skulle ha sex med någon annan.

Samtidigt så blir man ju fundersam när jag såg sugmärkena på bröstet...

Vet ärligt talat inte vad jag ska tro men skiter egentligen i vad som hände den natten. Det är att kontakten inte upphör och hålls hemlig som sårar mig.

Hade hon haft ett one night stand hade jag inte blivit hälften så sårad...
    Han har haft sin mun där. Hon har erkänt att de hånglat också. Det är inget att fundera på. Självklart har de haft sex. Finns ingen kvinna i hennes situation som skulle kunna (eller vilja) säga nej då.

Du har två alternativ. Acceptera vad de har gjort och lägg det bakom dig eller stå upp för dig själv och dina gränser och lämna henne. Om du inte lämnar henne så kan du aldrig mer räkna med att hon respekterar varken dig eller dina gränser. Hon kommer med dåliga bortförklaringar för att rättfärdiga sin otrohet. Antagligen blev hon sur på honom när hon upptäckte att han inte hade samma känslor för henne, att det för honom bara var ett ligg och lite kul, det är bara därför hon minskat kontakten och inget annat.
  • Anonym (Tyvärr)
    Anonym (FYI) skrev 2022-10-06 13:35:12 följande:

Hånglat och sugmärken på bröstet...??? Klart att mer har hänt. Hon i soffan, och han i sängen efter hångel och sug på bröst. Nä, det fattar du ju själv att inte det är sant. 
    Men ok, du tycker ljuget och den fortsatta kontakten är värst. Du skulle t.o.m. kunna bortse från ett ons.
    Men förstå att ljuget började med den natten och vad som hände då. Där måste hon börja med att tala om vad som verkligen hände, och vad som fick henna att ljuga om AW och åka till honom istället
    Svartsjuka skriker alla otrogna när dom försöker förminska och skjuta skulden på sin motpart så det är inget att bry sig om. Om du känner svartsjuka har du belägg för det.
    Vad det gäller att dom fortsatt har kontakt, blir du nog tvungen att ge ett ultimatum. Det är inte ok.

Skulle säga att lögnerna började långt innan den natten. Hon har haft en intim, flörtig kontakt med mannen redan innan de träffades den gången. Att inte berätta det för ts är också att ljuga på ett sätt, eller åtminstone bedra honom. Jag tror tyvärr inte att ultimatum hjälper mer än för stunden. Antingen kommer hon söka upp exet senare eller så är det någon annan man. Att hon varit otrogen redan tidigare, med en av ts vänner, säger en hel del....
  • Anonym (Tyvärr)
    Anonym (FYI) skrev 2022-10-06 13:56:01 följande:
    Visst. Ts är för snäll. Men skall han bara ge upp? Det hade ju varit bekvämt för ts fruObestämd
    Ja det är klart han ska! Det är inte att ge upp om han lämnar henne, det är att stå upp för sig själv, för sina gränser, för sitt egenvärde mm. Ärligt talat skiter jag i om det är "bekvämt" för ts fru eller inte, en skilsmässa är aldrig lättsam i vilket fall och hon kan gott få stå för konsekvenserna av sitt agerande.
Svar på tråden Bedragen eller vänskap?