Anonym (Rådvill) skrev 2022-10-06 12:00:54 följande:
Hon har avslöjat att hon var hos honom och sov över men att hon sov på soffan och han i sängen. När jag försöker antyda något mer så blir hon arg och säger att jag bara är svartsjuk och att hon aldrig skulle ha sex med någon annan.
Samtidigt så blir man ju fundersam när jag såg sugmärkena på bröstet...
Vet ärligt talat inte vad jag ska tro men skiter egentligen i vad som hände den natten. Det är att kontakten inte upphör och hålls hemlig som sårar mig.
Hade hon haft ett one night stand hade jag inte blivit hälften så sårad...
Han har haft sin mun där. Hon har erkänt att de hånglat också. Det är inget att fundera på. Självklart har de haft sex. Finns ingen kvinna i hennes situation som skulle kunna (eller vilja) säga nej då.
Du har två alternativ. Acceptera vad de har gjort och lägg det bakom dig eller stå upp för dig själv och dina gränser och lämna henne. Om du inte lämnar henne så kan du aldrig mer räkna med att hon respekterar varken dig eller dina gränser. Hon kommer med dåliga bortförklaringar för att rättfärdiga sin otrohet. Antagligen blev hon sur på honom när hon upptäckte att han inte hade samma känslor för henne, att det för honom bara var ett ligg och lite kul, det är bara därför hon minskat kontakten och inget annat.