Anonym (Pilutta) skrev 2022-12-02 19:02:07 följande:
Ha ha ha.
Vill du ha det till att jag är samma person som ordinär man? Det måste vara extra rörigt därinne när fler än två påtalar samma sak för dig? Då blir det enklare att tänka sig att alla med samma input blir samma person?
Du har länkat till "post infedelity stress disorder" som att det skulle vara en vedertagen term som används inom skrået. Det är det inte.
Ge mig ett enda exempel på någon som kliniskt diagnosticerats med PTSD på grund av otrohet. Vilken "mottagning" hänvisar du till? Och vad har jag påstått ens(!) som man skulle jobba helt annorlunda än? Och vilken kvasivetenskaplig term skulle jag komma farande med tänkte du?
Dina uttalanden är rent schizofrena och projicerade om du letar begrepp.
Är öppen för alla options i en utflippad tråd. Om du uttrycker dig identiskt som din företrädare (Ordinär man), drar till med samma syntaxer och därtill kränkningar är jag alert.
Var har jag länkat till post infedelity stress disorder någonstans vore intressant att veta, när min mobil helt nyligen lyckats länka till DBK mottagningen. Så det vore intressant att veta. Däremot har jag nämnt begreppet kopplat till PTSD. Jo men visst, post infedelity stress disorder är ett vedertaget begrepp hos många amerikanska psykiatriker. Som du kanske är medveten om ligger vi lite steget efter i vårt land. Du blir alltjämt utkörd från en PTSD läkares mottagning om du inte hittar på bättre argument än du har att komma med ikväll.
Du ställer nu en identisk fråga som (Ordinär man) gjort. Därför hänvisar jag dig till mitt svar längre bak i tråden!
Hoppas att du faktiskt vet något om schizofrena och projicerande begrepp, men vem vet? Är de självupplevda?