Inlägg från: KimLinnefeldt |Visa alla inlägg
  • KimLinnefeldt

Dela med sig av sina fantasier..?

Anonym (Fia) skrev 2022-09-30 12:15:46 följande:

Jag vill gärna veta om min partner har tankar och drömmar om saker han vill uppleva med mig och som han tror att jag kan gilla. Vi hintar ofta om saker man skulle kunna göra till varandra och ser den andres reaktion.

Men jag vill inte veta alla hans fantasier. Om han fantiserar om att bli uppbunden, insmord med grädde och avslickad av fem yppiga blondiner så får han göra det men varför ska jag behöva veta det? Jag har fantasier i mitt huvud som eggar mig men som jag aldrig kommer leva ut och de håller jag för mig själv.

Varför vill du inte veta hans fantasier? Om han nu blir väldigt tänd på att berätta för dig om de yppiga blondinerna och vispgrädden, kan du inte acceptera det - eller kanske till och med tända lite på det?
  • KimLinnefeldt
    Anonym (Fia) skrev 2022-09-30 17:18:14 följande:
    Därför att det är fantasier jag aldrig skulle kunna infria. Jag accepterar att han kanske (förmodligen) fantiserar om saker som inte inkluderar mig men jag vill inte höra om dem.

Skulle han ha någon stark fetisch om att just prata om orealistiska fantasier, då skulle han nog få lov att leva ut det på annat sätt, men frågan handlade ju inte om att tända på att prata om fantasier utan bara berätta om dem. 
    Du undviker att svara på min fråga: Varför vill du inte att han berättar om sina fantasier?

Jo, du skriver att du aldrig skulle kunna infria dem, men det är kanske inte alls hans mening. Jag tänder på själva fantasierna, och extra häftigt om hon vill höra dem och till och med skulle vilja delta i ett rollspel.
Svar på tråden Dela med sig av sina fantasier..?