Inlägg från: Anonym (Fia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fia)

Dela med sig av sina fantasier..?

Jag vill gärna veta om min partner har tankar och drömmar om saker han vill uppleva med mig och som han tror att jag kan gilla. Vi hintar ofta om saker man skulle kunna göra till varandra och ser den andres reaktion.

Men jag vill inte veta alla hans fantasier. Om han fantiserar om att bli uppbunden, insmord med grädde och avslickad av fem yppiga blondiner så får han göra det men varför ska jag behöva veta det? Jag har fantasier i mitt huvud som eggar mig men som jag aldrig kommer leva ut och de håller jag för mig själv.

• Anonym (Fia)
    KimLinnefeldt skrev 2022-09-30 17:05:05 följande:
    Varför vill du inte veta hans fantasier? Om han nu blir väldigt tänd på att berätta för dig om de yppiga blondinerna och vispgrädden, kan du inte acceptera det - eller kanske till och med tända lite på det?
    Därför att det är fantasier jag aldrig skulle kunna infria. Jag accepterar att han kanske (förmodligen) fantiserar om saker som inte inkluderar mig men jag vill inte höra om dem.

Skulle han ha någon stark fetisch om att just prata om orealistiska fantasier, då skulle han nog få lov att leva ut det på annat sätt, men frågan handlade ju inte om att tända på att prata om fantasier utan bara berätta om dem. 
  • Anonym (Fia)
    KimLinnefeldt skrev 2022-09-30 17:24:29 följande:
    Du undviker att svara på min fråga: Varför vill du inte att han berättar om sina fantasier?

Jo, du skriver att du aldrig skulle kunna infria dem, men det är kanske inte alls hans mening. Jag tänder på själva fantasierna, och extra häftigt om hon vill höra dem och till och med skulle vilja delta i ett rollspel.
    Därför att jag aldrig skulle kunna infria dem. Det är väl säkert kul för dig om du tänder på att höras andra fantasier, det gör inte jag. Jag tänder på att göra saker med min partner.
  • Anonym (Fia)
    Anonym (Fantasy) skrev 2022-09-30 17:48:50 följande:
    Jag vill nog gärna hålla med Kim, varför skulle han vilja att du infriar dessa fantasier eller varför känner du att måste infria hans fantasier? Är det något kvinnligt att tänka så tänker jag? Varför inte bara känna att okej han har dessa fantasier och nu vet jag om dem och att du är okej med det? 
    För mig handlar att prata om fantasier om att leka med tanken att det är saker vi kan göra ihop. Jag köper att det inte är så för alla men jag funkar så. Varför är inte det okej? 
  • Anonym (Fia)
    Anonym (Fantasy) skrev 2022-09-30 18:04:22 följande:
    Jag tänker att du inte kan införliva alla fantasier och du ska inte känns ångest för det. Om han fantiserar om en annan kille, vill testa lite bi-sex, det kommer du aldrig kunna hjälps till med men du skulle kunna vara okej med det ändå, vara glad att han öppnar sig och törs berätta sina innersta fantasier för dig. 
    Ångest? Nu tar du verkligen i. Bara för att jag inte tänder på det betyder inte att jag få ångest. 
Svar på tråden Dela med sig av sina fantasier..?