Inlägg från: Anonym (Fantasy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fantasy)

Dela med sig av sina fantasier..?

Vill du att din partner ska dela med sig av sina sexfantasier nästan oberoende av vad det är eller vill du bara veta de som passar dig så att säga? Eller vill du inte alls veta vad hen fantiserar om med tanke på att det kan vara något du tycker är konstigt etc?

Bonus om du vill skriva om ni delar era innersta fantasier med varandra eller om ni bara delar sånt du tror din partner gillar att höra. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Dela med sig av sina fantasier..?
  • Anonym (Fantasy)
    Fjäril kär skrev 2022-09-30 08:00:24 följande:

Jag vill veta lite men då i form av "vanliga" fantasier som kanske mer handlar om att testa nån ny ställning, vilja bli avsugen i bilen, köpa en leksak att testa, trekant eller fantasier om nån särskild klädsel eller rollspel. 

I övrigt så är resterande möjliga fantasier något som jag inte vill veta utan känner att det tillhör min partners privatliv som helt enkelt inte angår mig. 

Om din partner ändå berättar, skulle du misstycka om det är en fantasi som kanske inte faller dig i smaken riktigt? 

Om ni pratat om det, hur vet hen var gränsen går och vilka fantasier som kan delas resp inte delas? Jag är mest nyfiken och inte ifrågasättande. :)
  • Anonym (Fantasy)
    Anonym (Fia) skrev 2022-09-30 17:29:25 följande:
    Därför att jag aldrig skulle kunna infria dem. Det är väl säkert kul för dig om du tänder på att höras andra fantasier, det gör inte jag. Jag tänder på att göra saker med min partner.
    Jag vill nog gärna hålla med Kim, varför skulle han vilja att du infriar dessa fantasier eller varför känner du att måste infria hans fantasier? Är det något kvinnligt att tänka så tänker jag? Varför inte bara känna att okej han har dessa fantasier och nu vet jag om dem och att du är okej med det? 
  • Anonym (Fantasy)
    Anonym (Fia) skrev 2022-09-30 17:59:39 följande:
    För mig handlar att prata om fantasier om att leka med tanken att det är saker vi kan göra ihop. Jag köper att det inte är så för alla men jag funkar så. Varför är inte det okej? 
    Jag tänker att du inte kan införliva alla fantasier och du ska inte känns ångest för det. Om han fantiserar om en annan kille, vill testa lite bi-sex, det kommer du aldrig kunna hjälps till med men du skulle kunna vara okej med det ändå, vara glad att han öppnar sig och törs berätta sina innersta fantasier för dig. 
Svar på tråden Dela med sig av sina fantasier..?