• Nandez

Bonde söker fru 2022

I morgon börjar Bonde, här skriver om bönderna och deras dejter.

Väl mött  

• Svar på tråden Bonde söker fru 2022
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-12-21 22:07:56 följande:
    Jag känner sådan värme för Elin och Christian och det kommer att bli ett fint gift par med liten familj snart. Elins dejter så märkte man direkt Christian att han är den rätte för Elin. Lyckliga dom.
    Ja, det är härligt att se
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-12-21 23:33:45 följande:
    Jag är född och uppväxt i Norrbotten där alla plockar bär. När jag bodde söderut i 20 år så pratade alla om att plocka svamp. En enda gång var jag och min dotter med en familj och plocka blåbär där. Nu bor jag åter i Norrbotten och kommer att plocka bär. Vi har alla svamp som även finns i södra Sverige, men jag äter endast champinjoner och PortaBello från affärs hyllan Skrattande
  • Nandez
    Karl03 skrev 2022-12-21 23:46:38 följande:

Tråkigt sista möte mellan Henrik och Hanna. Det kändes som att det inte riktigt blev jättebra. 

Var det bara jag som upplevde det så?

Verkligen tråkigt, fattar inte vad det var bra för
  • Nandez
    Johannus skrev 2022-12-21 23:57:36 följande:
    Jag tyckte det var hemskt att Henrik och Hanna ens skulle mötas. Tycker att Henrik fått nog med smällar i programmet att Hanna ens skulle dykt upp och rivit såren ännu mer. Jag mår dåligt att det ens visades i tv.
    Jag håller med, verkligen
  • Nandez
    Karl03 skrev 2022-12-22 05:39:33 följande:
    Ja det kändes bara dumt. Kändes inte som att Hanna ens tyckte det var kul att va där heller. Bara onödigt 
    Ja, helt onödigt
  • Nandez
    molly50 skrev 2022-12-22 12:34:58 följande:
    Ja,det var riktigt tråkigt.
    Men jag håller med Johannus om att det var onödigt att utsätta Henrik för det med tanke på alla smällar han redan har åkt på.
    Ja, han hade fått nog med smällar
  • Nandez
    Karl03 skrev 2022-12-22 14:29:59 följande:

Ja det tillförde verkligen ingenting.

Det blev inte bra tv. Det gjorde bara saken betydligt värre för Henrik.

Hon såg inte ens ut att tycka att det var roligt att vara med ens när hon dök upp, och sedan pressades hon för femtioelfte gången att förklara varför hon inte ville gå vidare.. kändes det som.. och hur levererar man ett bra svar?

..och brytningen när hon reste sig och bara gick var enbart sorglig. För både två tycker jag. Det blev inte bra för nån.  

Tycker det var lite respektlöst mot båda. Antagligen hoppades produktionen på lite ett bättre möte, men jag vet inte. 

Hoppad de kunde säga några ord till varandra bakom kamerorna sedan? 

Märkligt alltihopa
Svar på tråden Bonde söker fru 2022