Inlägg från: Anonym (suck!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (suck!)

Jag sprack jättemycket

Var han så här innan eller blev han en idiot efter att ni fått barn?

• Anonym (suck!)
    Anonym (Mår dåligt) skrev 2022-09-27 18:16:58 följande:
    Innan jag vi ju haft lite barnverkstad. Jag har orkat mig igenom sex trots det gjort lite ont. Men nu gör det ännu mer ont när jag spruckit så och han vill fortsätta ha sex men jag tycker det gör alldeles för ont 
    Blev han sur om du inte ville ha sex tidigare i ert förhållande? Visste han om att du fick ont vid sex?
  • Anonym (suck!)
    Anonym (Mår dåligt) skrev 2022-09-28 15:24:06 följande:

De flesta kvinnor vill nog ha sex ofta för att öka chanserna till att det blir barn. 

De flesta kvinnor vill njuta av sex. Varför accepterade du att få ont vid sex?
  • Anonym (suck!)
    Anonym (Mår dåligt) skrev 2022-09-28 15:22:04 följande:

Jag fick komma till en gynekolog då jag sprack mycket som sa att allt såg bra ut. Hon sa även att det kan vara så att jag alltid kommer att ha ont vid sex när man spruckit så mycket som jag gjort :/

Då bör du gå till en annan gynekolog för att få bättre hjälp. Och innan du fått hjälp bör din man visa förståelse för din situation, annars är han inget att ha.
  • Anonym (suck!)
    Anonym (Mår dåligt) skrev 2022-09-28 15:38:45 följande:
    Acceptera? Som jag sa har t.o.m. gynekologen var hos sagt att jag kanske alltid kommer ha ont vid sex, inte helt ovanligt då man spruckit så mycket som jag har gjort 
    Men du skrev ju att du hade ont vid sex redan innan du fick barn. Varför accepterade du det?
  • Anonym (suck!)
    Anonym (Mår dåligt) skrev 2022-09-28 15:42:40 följande:
    För att jag så gärna ville ha barn. Hade haft en otrolig barnlängtan i flera års tid när jag träffade min partner 
    Men tänkte du aldrig att något troligen var fel eftersom du ofta hade ont vid sex?
  • Anonym (suck!)
    Anonym (K) skrev 2022-09-28 20:07:34 följande:
    Inget fysiskt fel, nej. Men du har förmodligen en dålig älskare och en felaktighet bild av sex. 
    Jag misstänker också det. Ts har troligen fått ont för att hon inte varit upphetsad vid sex.
Svar på tråden Jag sprack jättemycket