Inlägg från: TechSpawn |Visa alla inlägg
  • TechSpawn

Varför stödja kvinnor i Iran, men inte Paludan?

AndreaBD skrev 2022-09-26 11:58:11 följande:
    Japp, precis dessa två saker skrev jag ju. 
    Låter lite väl extremt va? Bara för att någon bränner en bok, betyder inte att jag får börja springa runt o göra brott eller ha ihjäl poliskvinnor igenom att sikta på deras huvuden med stenar.. 

Men såna som er verkar tycka att man ska få göra det.. 
  • TechSpawn
    AndreaBD skrev 2022-09-26 11:58:11 följande:
    Japp, precis dessa två saker skrev jag ju. 
    Vad låter mest respektlöst tycker du. Att kissa på en tidning eller skrika att man ska döda och börja våldta någons mamma? 
  • TechSpawn
    Överste Senap skrev 2022-09-26 13:00:29 följande:
    Ok, beklagar att nivån inte var större.
    Om du på allvar tror att kvinnorna i protesterar mot islam så är det mycket du inte fattat.
    Sharia acts as a code for living that all muslims should adhere to. Such as prayers, fasting, and donations to the poor. Sharia has been used to restrict women's freedom in countries such as Brunei and Saudi Arabia..

Beklagar att nivån inte är "större" på dig än att du måste komma hit och låtsas att du förstår bättre, o döljer din härkomst igenom att nicka något som låter som en Svensk.
  • TechSpawn
    Överste Senap skrev 2022-09-26 13:00:29 följande:
    Ok, beklagar att nivån inte var större.
    Om du på allvar tror att kvinnorna i protesterar mot islam så är det mycket du inte fattat.
    Det är rätt enkelt det som händer i Iran egentligen.. Det är kvinnorna som revolterar mot det vi normala människor i övriga världen kallar för ett gäng "efterblivna ledare"..
  • TechSpawn

Det här är ett fint klipp som förklarar deras syn på den där boken lite bättre.. Dom ser liksom inte problemet med o stena några svenska kvinnor för att en dansk man bränner en bok skriven av en arab på 500 talet.. Och dessutom tycker att folk ska betala religiösa skatter, för att dom är födda och tror på jesus kristus..

Och då är det inte ens ateister vi snackar om.. Ateister skall dom helt skära av vid huvudet.. 

• TechSpawn

It isn?t nice.

When I was a contractor in Iraq, I was told, point blank to NOT put ?atheist? on my dog tags unless I wanted a quick beheading should I get captured. All of us contractors were told this. ?Put ?NP? for No Preference? and then if you get caught, say that you?re a Christian but not really observant. They can cope with that - but rejection of faith seems to make these folks *really* unhappy. Like beheading unhappy. So I went with the program. I like my head on its shoulders!

Det roliga med det här, är att det är korkade ateister som själva pushar för o få in lite mer islam och sharia här.. Atheister tror nämligen att de båda har en gemensam fiende.. Förtryck, åsikter och regler från den som benämner sig själv som konservativ och kristen.. 

Det är inte kristna som är problemet.. Det är att ni själva är såna jävla idioter.. 

• TechSpawn
    Överste Senap skrev 2022-09-26 13:40:19 följande:

Döljer min härkomst? Det får du gärna utveckla. Har hängt här i över 10 år och flera medlemmar känner min rätta identitet så låt höra vad du tror om min härkomst. 

Svenskar skriver inte att dom beklagar att nivån inte var "större".. Vi beklagar att nivån inte nådde högre... 

Ska jag gissa på ditt urpsrung så gissar jag på en turk.. 
  • TechSpawn
    Överste Senap skrev 2022-09-26 13:55:04 följande:

Min farfarsfar kom från dåvarande Polen men senare generationer är Svenska. På min mors sida finns släkten dokumenterad tillbaka till 1730-talet.

Sedan kan jag slarva med språket när jag skriver snabba inlägg, liksom du och andra. 

Du kommer alltså ifrån ett land som var först med o slåss mot tyskarna.. Till ett land där du nu sitter o kallar folk för nazzar för att dom har åsikter om muslimerna.. 

Och dessutom använder dig av ord såsom "större" vilket nästan uteslutande bara används utav turkar när dom pumpar ut en massa propaganda..

Det är ingen som tror på att du har någonting med senapen o göra.. 
    Och en "Överste" borde ju vara lite mera påläst.. 

• TechSpawn
    Överste Senap skrev 2022-09-26 14:09:50 följande:

Min farfarsfar var polack och du anser mig därför vara polack?
    Var har jag relaterat till se som är kritiska mot muslimer för nassar? Kan du länka? Eller var det vara din tolkning?
    Om du bara sett ordet större i turkisk propaganda så finns det gott om svensk litteratur genom tiderna där som kan vidga dina vyer.
    Och nej, jag är inte Överste i verkligheten, inte ens militär. Men antar att du vet vilket spel mitt nick kommer ifrån . 

Du brukar befinna dig i trådar som handlar om islam i det här forumet.. Så dina åsikter om det här ämnet är redan ganska självklara.

Nej har inte bara sett det i turkisk propaganda.. Utan hela jävla mellanöstern brukar använda sig av det.. 

Du som påstår att du skulle vara svensk.. Måste väl fatta att det där inte riktigt går igenom ditt google translate.. 

• TechSpawn
    AndreaBD skrev 2022-09-26 15:33:58 följande:
    Jag har ju inte heller påstått NÅGOT av det som du skriver nu!!! Så vad pratar du om?!

Jag sa bara att det är respektlöst att bränna religiösa böcker, eller även flaggor. Det är bara tänkt till att förolämpa och provocera andra och gör ingen nytta. SJÄLVKLART får man inte ta det som anledning att också böra något brottsligt, men det var ju inte frågan. 
    Men det är ju så den där religionen funkar.. Någon kissar på en tidning och sen börjar dom springa runt och kasta stenar på massa svenska brudar..

Du ser inget problematiskt med det? 
  • TechSpawn
    AndreaBD skrev 2022-09-26 15:49:32 följande:
    Nej, det är inte så den religionen funkar. Men det är nog ingen idé att diskutera med dig, du behöver verkligen mer kunskap först. Och nej, jag är inte muslim, jag är agnostiker.

Det är så det har fungerat inne i Iran.. Det är så det har fungerat i Pakistan..

Det är så det har fungerat med den religionen sen 500 år efter kristus.. Den som smädar mohammed skall bli stenad till döds... Och uppenbarligen ska Svenska kvinnor bli stenade och skrämda och stenade för att en dansk man bränner koranen i malmö...

Du får förklara lite mera hur fan det är du menar.. Du verkar ju tycka det är ashäftigt med sånt där.. Sånt man får göra bara.. 

Får jag stena muslimer när deras åsikter inte stämmer överens med mitt synsätt.. Eller gäller det här med att stena och ha ihjäl andra människor enbart dom som du tycker är svarta och "utsatta"?

• TechSpawn
    Nej, det är inte så den religionen funkar. Men det är nog ingen idé att diskutera med dig, du behöver verkligen mer kunskap först. Och nej, jag är inte muslim, jag är agnostiker.
    Du får förklara det här lite bättre Andrea.. För är det meningen att vi ska börja stena och våldta en massa människor här i Sverige.. Så vill jag också veta vilka det är tillåtet att stena så jag får mörda lite jag med...

Du som tror på kunskap och är bättre vetande om hur den där religionen uppenbarligen fungerar.. 

Fröken "så otroligt jävla påläst".. 
  • TechSpawn
    Vilka känslor är det okej att mörda någon annan vid skulle du säga? 

Eller gäller bara såna känslor när någon kallar sig för mussla...?

För jag gissar på att du är stark motståndare till att Svenskar skall få stena någon idag..?
Svar på tråden Varför stödja kvinnor i Iran, men inte Paludan?