Vi som försöker bli gravida september/oktober 2022
Hej på er!
Kul att hitta en tråd för fler som är full av spänning inför plus!
Jag och sambon började "försöka" förra månaden. Det första försöket slutade dessvärre i ett suuuuper tidigt missfall i v 4+2 (?). Vet eg inte ens om det räknas som missfall men ägget hade fäst och jag fick ett svagt plus men släppte troligtvis direkt.
Denna månad hade vi gaaaalet mycket sex innan och runt ägglossning. Tog äl-test 17 och hade sex 16 + 18 men inte 17...
Har senaste veckan haft ilningar/stick/nyp i livmodern på höger sida, mått tjuvilla till och från samt haft en huvudvärk som envisas samt molvärk, körtlarna på bröstvårtorna har också blivit tydligare.
Testat i stort sett varje dag fram tills igår bim -3 varav alla tester neg, dock igår tog jag ett på morgon och kunde på efmiddagen skymta ett svaaaaaaaaaagt (knappt märkbart) streck på eftermiddagen som ännu är kvar.
Är idag på bim -2 och har gett mig FAN på att inte testa förrän bim tidigast.. Främst för att jag har så få tester kvar :'D
Jag längtar så grobianskt mycket efter ett plus, läser varenda tråd på fl om tidiga tecken osv osv samt testat minst 15 teststickor denna månad. *desperat*
Någon mer ön jag som har bim 2/10? Kanske vi kan följas åt :)