BF JUNI 2023
Hoppar in här, plussade idag 29/6 ser ut att bli BF än så länge. Åhh vad overkligt. Inte riktigt planerat heller så det kommer ta ett tag att smälta! :) Men så spännande, det blir vårt fjärde barn om allt går vägen.
Hoppar in här, plussade idag 29/6 ser ut att bli BF än så länge. Åhh vad overkligt. Inte riktigt planerat heller så det kommer ta ett tag att smälta! :) Men så spännande, det blir vårt fjärde barn om allt går vägen.
Idag är jag på ÄL+16, plussade i onsdags extreeeemt svagt på test från Tento. Dagen efter testade jag digitalt med cb, fick 1-2 veckor vilket ju låter rimligt. Ville testa några gånger till sedan eftersom jag aldrig fått så svagt vid BIM tidigare, och testade med RFSU igår, ett klart synligt streck men inte alls superstarkt, lite starkare idag men inte alls lika starkt som kontrollstrecket.
Antar att det kan vara olika men man blir ju fundersam, det här är min sjätte graviditet (har tre barn) och vill minnas att RFSU visat väldigt mycket starkare streck vid det här laget. Hur har era test sett ut kring BIM och dagarna efter?
om du filtrerar fram bara mina inlägg så la jag in bilder på min stegring för nån vecka sen. Har aldrig fått lika starkt som kontrollstrecket vid bim, utan först typ äl+20.
Finns det förresten någon Facebookgrupp för juni 2023? :) Det är så mycket roligare än Familjeliv tycker jag
Angående facebookgrupp som togs upp innan så såg jag att det redan finns en som är i full gång med över 300 medlemmar. Heter "Bf Juni 2023", den är ju iofs bara privat inte helt hemlig
Ok nu fattar jag min ansökan väntar på godkännande. Någon som har tankspriddhet som symptom? 😅