BF JUNI 2023
Hittade ingen juni-tråd (lite tidigt förstås!) så skapar en!
Det här är min tredje graviditet, har en son sen tidigare och hade ett utomkvedshavandeskap i juni i år.
BF-lista:
2/6 Elin89, andra barnet
Hittade ingen juni-tråd (lite tidigt förstås!) så skapar en!
Det här är min tredje graviditet, har en son sen tidigare och hade ett utomkvedshavandeskap i juni i år.
BF-lista:
2/6 Elin89, andra barnet
Hej hej. Plussade för ett par timmar sedan. Har en son sedan tidigare. Det här blir andra graviditeten och barnet. //
4e Juni är Bf enligt en graviditetskalkylator jag googlade fram på nätet.
Vad läskigt med utomkveds! Grattis till ditt plus och att det går bättre den här gången.
Jag har aldrig testat hcg och sånt så jag vet inte hur jag ligger till. Jag plussade med cb och antar att det håller i sig.
När jag fick min första hade jag preventivmedel och hade över en vecka till ägglossning. Så sonen blev en härlig överraskning.
Satte in en spiral efter det. Nu många år senare blev jag och min sambo gravida direkt efter att jag tog ut den. Jag är fyller snart 35 så jag trodde verkligen inte att det skulle gå så fort. Lite chockad är jag.
Blir dock fundersam när folket i BIM-tråden mäter hcg och skriver om kemisk graviditet. Hur vet jag om jag har en sån? 😬
Skuttar in här.
Plussade redan för nån dag sedan med billiga testers stickor men vägrade inse att det var positivt. Testade idag med cb digitala och fick det bekräftat.
Jag fick missfall i v 5 den 4 september, Blödde bara 4 dagar och ägglossningen kom igång den 17 sep igen. Och blev gravid igen. Nu blir det kämpiga dagar tills man vet att fröet stannar kvar man får helt enkelt intala sig att man väntar barn och inte missfall.
Dethär blir isåfall mitt fjärde barn, en sladdis. Mina barn är 12,16 och min äldsta blir 18 i maj. Min sambo har 2 barn sedan innan så det blir vårat första gemensamma barn.
När jag fick min första son hade vi bf 12 juni.
Så lite kul att vi prickade in 11 juni med vårat frö
BF-lista
Hej! Också plussat bf 1/6 😊 första barnet.
jag undrar lite ni som varit gravida innan har ni också haft att det gör ont när ni kissar i tidig graviditet? Liksom som urinvägs känsla fast ändå inte, tänkte om det var normalt eller om kanske är urinvägsinfektion 🤔
BF-lista
Lite oklart för mej när BF blir.. 8 juni kanske? Eller 9 juni.. vet egentligen inte alls, haha! Oregelbunden mens och helt upp och ner i två månader.
Svaaagt streck i några dagar på testlagrets. Negativt cb testa tidigt i måndags mitt på dagen men provade ett nytt cb testa tidigt idag på fm och det var tydligt positivt. Ett starkare streck på testlagret ikväll. Behöver ta ett digitalt för att verkligen tro på det. Sambon vet inget än.. funderar på hur jag ska berätta...
Detta är barn nr 5 för mej. Äldsta barnet har precis fyllt 12 år så det är några år emellan alla.