Inlägg från: Anonym (Uttittad flicka) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Uttittad flicka)

Förbjuden/Spännande Sex

Akroman skrev 2022-10-20 19:22:35 följande:
    Varför måste det vara så djuriskt som stirrande ögon och rovdjursleende?
    Jag får väldigt ofta respons och jag tror knappast att det uppfattas som något annat än som en uppskattande blick och flirtigt leende.
    För inte så länge sedan kom en kvinna fram i tunnelbanevagnen och sa att hon gillade både blick och leende. Jag tackade och sa att det var ömsesidigt, därefter gick vi av på olika stationer. Vi var båda glada, rent av lite smickrade och hade en riktigt bra dag på jobbet. Du kanske skulle prova, då skulle du sannolikt ändra den negativa tonen och auran till en positiv dito? Lycka till!!
    Ja det lät ju för all del trevligt den gången när ditt stirrande gick hem. Tänk de gånger det inte gör det. I tunnelbanan, på bussar eller tåg kan jag tycka det är creepy om en man tar ögonkontakt för lång stund. Jag kollar i min mobil. Fast nästa gång jag tittar upp e han där med sina hökögon igen. Vad göra åt trånande män? Hua, hua, hua. Arga blicken?
    Akroman skrev 2022-10-20 19:22:35 följande:
    Varför måste det vara så djuriskt som stirrande ögon och rovdjursleende?
    Jag får väldigt ofta respons och jag tror knappast att det uppfattas som något annat än som en uppskattande blick och flirtigt leende.
    För inte så länge sedan kom en kvinna fram i tunnelbanevagnen och sa att hon gillade både blick och leende. Jag tackade och sa att det var ömsesidigt, därefter gick vi av på olika stationer. Vi var båda glada, rent av lite smickrade och hade en riktigt bra dag på jobbet. Du kanske skulle prova, då skulle du sannolikt ändra den negativa tonen och auran till en positiv dito? Lycka till!!
    Ja det lät ju för all del trevligt den gången när ditt stirrande gick hem. Tänk de gånger det inte gör det. I tunnelbanan, på bussar eller tåg kan jag tycka det är creepy om en man tar ögonkontakt för lång stund. Jag kollar i min mobil. Fast nästa gång jag tittar upp e han där med sina hökögon igen. Vad göra åt trånande män? Hua, hua, hua. Arga blicken?
    Anonym (kåt) skrev 2022-10-21 14:33:43 följande:
    Det finns en simpel lösning. Bara sätt på dig ett sånt där huckle som är så populärt nuförtiden. Du är omodern bara helt enkelt.

Nää det vet jag inte om jag vill.

Har inte konverterat än men min pojkvän är arab. I hans kultur stirrar man helst inte på en kvinna. Så där rakt på. 

När jag satt på pendeltåget onanerade en man för fulla muggar när jag öppnade ögonen. Flydde till kupén intill. Inget sexigt alls i situationen. 

Anonym (tv) skrev 2022-10-21 15:35:34 följande:
    svenska män kan inte flirta naturligt och avslappnat, så bättre låta bli
    Ja de saknar viss finess som jag hittar i Köpenhamn, Berlin och i Paris. 
    Anonym (kåt) skrev 2022-10-22 20:06:57 följande:
    Nja, jag tror att de snubbar som flirtar bäst enligt din smak finns i Kabul eller liknande ställen. Där pratar vi finess.

Nej jag talade om Förenade Arabemiraten.
    I Köpenhamn, Berlin och Paris finner man oxå gott bemötande och finess. 
    Lär dig nyansskillnader Kåt man.

Perjonsson skrev 2022-10-23 02:25:51 följande:

Jag finns i Jämtland och för ca7år sedan vaknade min öppensinnade sex lust. 
    Dvs inte bara vanilj utan helt öppen för att få o ge utan dömma den andra för sina udda fantasier.
    Som man tycker jag det är superhörligt att få förverkliga den andres otestade lustar.
    Men problemet är att kvinnor aldrig vågar ens anonymt börja chatta och byta tankar för att se om tycke uppstår. Det stannar redan där.

Ja jag vet har sett dina approach här, oxå till mig i en tråd hi, hi, hi, men jag var för blyg för att svara dig. Och jag som trodde att du bara ville mejla Skäms
    Anonym (kåt) skrev 2022-10-26 14:16:50 följande:
    Ja just ja. Förenade Arabemiraten hamnar nog högst upp på FN:s lista av jämställda länder. Hur kunde jag glömma det?
    Hm, tror du verkligen det är sunt att dra alla män i en region över en kam?! En kille från arabvärlden kan i praktiken visa sig mer jämställd än en svensk s k sekulariserad kille. Tänk på det du innan du ventilerar dina fördomar. Det går att generalisera men inte alltid som du gör. 
    Anonym (kåt) skrev 2022-10-27 14:06:55 följande:
    Det finns väl undantag från allt om man ska vara petig. Men att beskriva verkligheten är inte att vara fördomsfull. Det tillhör ju fundamenta.
    Dina erfarenheter är inte mina broder. Och vice versa. Så funkar livet. Bara att acceptera. 
    Anonym (kåt) skrev 2022-10-28 13:00:34 följande:
    Du har nog inte riktigt förstått innebörden vare sig av dina egna inlägg eller mitt. 
    Touche! Det verkar som du inte är så förtjust i att skifta perspektiv. Vår ordväxling landar där någonstans, och vi kommer ingenstans så länge du inte respekterar min åsikt. Jag fattar din även om vi tycker olika. 
    Anonym (kåt) skrev 2022-10-31 08:31:18 följande:
    Du behöver inte beskriva självklarheter även om du nu verkar besatt av att till varje pris få sista ordet Solig
    Nej, tar in vad du säger om kulturella skillnader Solig
    Anonym (kåt) skrev 2022-10-31 14:29:52 följande:
    En person som är uppfylld av sig själv kan inte "ta in" något. Även om det vore önskvärt.
    Hur vet du nåt om min totala självcentrering? He,he,he. Skämta går men nu är du faktiskt totalt ute och cyklar. Tack och lov. Dina märkliga verbala påhitt tilltar. Understimulerad?

Jag som inbillade mig vi uppehöll oss är för att tala om Förbjuden/Spännande Sex. 
    Anonym (kåt) skrev 2022-10-31 21:45:15 följande:
    Enkelt. Det är bara att läsa dina inlägg.
    Tycker du har snöat in och blivit tjatigare än en argbigga. Tror du tagit nåt personligt jag sagt om mina erfarenheter. Var det du på tåget? Nä du kåt nu säger jag bara ?ignore? till dina ord till mig. 
Svar på tråden Förbjuden/Spännande Sex