Förbjuden/Spännande Sex
Har lite förbjudna tankar, att ha sex med min sambo & hans bror!
Har varit tillsammans med min sambo i 7 år och drömmer varje gång vi ska ha sex om att hans bror kommer in och joinar oss!
Har lite förbjudna tankar, att ha sex med min sambo & hans bror!
Har varit tillsammans med min sambo i 7 år och drömmer varje gång vi ska ha sex om att hans bror kommer in och joinar oss!
Många olika sexiga spännande tillfälligheter men den galnaste var nog med min lärare i högstadiet. Jag hade precis haft idrott när han kom med sin stuva penis i byxorna. Han gav min blicken och jag visste vad som skulle ske. När alla hade lämnat idrottshallen gick vi till idrottsförådet och han tog ut sin massiva kuk. Till min förvåning började han kissa på och jag var chokad. Över min förvåning gillade jag det. Han puttade mig hårt ner på en idrottsmadras och förde in sin kuk i mig och fortsatte kissa tills han kom. Han spottade på mig och sedan gick därifrån. Han lämnade mig våt och uppfylld av hans gyllene juice.
Detta fortsatte i x antal år tills han var med om en tragisk bil olycka och blev förlamad från midjan och neråt.
det konstigaste av allt är att jag fortfarande tänker på händelsen och saknar hans stuva kuk.