Inlägg från: Anonym (53 åring) |Visa alla inlägg
  • Anonym (53 åring)

Vad är det sexigaste du gjort offentligt?

Anonym (Maria77) skrev 2022-09-11 19:26:54 följande:
    Vad är det sexigaste du gjort offentligt?

Ett exempel är att jag har dömt mina jobbkollegor med bara sport-bh och svarta spetstrosor på mig när de spelar innebandy. Jag är egentligen innebandydomare på lokal nivå (upp till division 2) och då jag hellre gillar att döma än att spela själv så gör jag hellre det när det vankas innebandytimme på jobbet. Nu har det bara hänt en gång när jag kände för att spexa till det lite... men det var rätt läckert att se killarna "spana" in mig i smyg samtidigt som de försökte spela...

En annan gång var när jag köpt en vit baddräkt som blev "genomskinlig" på vissa "strategiska ställen" när den blev blöt. Hade den på mig under ett simpass på badhuset. Även då fick jag en del blickar från både yngre killar och äldre män och där vissa kvinnor såg något sura ut över att deras killar kollade in mig...

Puff - rolig tråd!
  • Anonym (53 åring)

Det här är ju inte jag gjort då, jag kunde ju mest bara njuta men jag har fått ett fotjob under bordet på en julfest/ personalfest av en arbetskamrat. Med en massa folk runt i kring...

Nån som vill veta mer...Flört

• Anonym (53 åring)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-09-17 14:45:00 följande:
    Ja, är du man eller kvinna?
    Och var den skyldige man eller kvinna?
    Ålder på den skyldige?
    Hände för vääääldigt många år sen. Jag man var då drygt 20 år, hon nåt år yngre. Vi var kollegor, inte nära men jobbade tillsammans.

Vi hade flörtat ett tag på jobbet. Hon var uppenbart kåt, jag också.
    I början av julfesten innan fördrink i en soffhörna "råkade" hon se till att hamna i mitt knä, sa att hon frös om fötterna på de kalla golvet så hon ville värna fötterna och sparkade av dig sina knallröda högklackade pumps som hon berättat innan att hon skulle ha den kvällen och stack in sina nylonklädda fötter under mina lår när hon satt i knät på mig i kort tight grå klänning.

Efter vi ätit julbord klev de flesta gästerna upp och rörde sig runt i lokalen. Jag satt kvar och åt efterrätt. Hon satte sig vid samma bord till vänster i vinkel till mig, nära men nog inte uppenbart nära ändå. Vi pratade, kåt stämning som båda var väl medveten om men ändå höll vi masken. Etter en stund kände jag en fot sträckas fram under bordet och landa i mitt knä. Jag fingrar på hennes vrist. Klacken på pumpsen tryckte hon bestämt in i min pung väl medveten om min reaktion som självklart blev rätt uppenbar, jag blev stenhård så klart.

Jag går igång riktigt mycket på sexiga outfits och det hade hon förstått och utnyttjade. Val av hennes outfit den kvällen var mycket medvetet vald. Hon hade snackat om val av kläder den här kvällen på jobbet innan festen. 

Hon masserade mig med sin fot i pumpsen ett tag, blev riktigt hett och laddat. Efter ett tag tar hon ner foten, glider ur pumpsen och sträcker fram foten iklädd svart nylon i mitt knä. Hon masserar med foten och markerar tydligt att hon vill innanför byxorna. Jag är passiva mottagare och det enda jag gör är att öppna byxorna så hon kommer in. Hon masserar flitigt samtidigt som jag sätter mig så nära bordskanten jag kan för att det inte ska synas. 
    Det sitter inga andra vid vårt bord men det rör sig människor runt om oss hela tiden, ibland även ganska nära.

Efter en liten stund har jag öppnat byxorna och hon har lirkat in din nylonklädda fot innanför kallingarna och masserar mig noggrant. Jag är kåt så jag är skakis och hon njuter i fulla drag av att se min reaktion och att ha makten över mig... 
    Jag tror ingen annan i lokalen märkte nåt, fast vet inte, jag var ju rätt omtumlad...

Sen stack vi hem till henne...

Har fler händelser med mig och den tjejen som jag aldrig glömmer...
  • Anonym (53 åring)
    Anonym (Hobbyfemboy) skrev 2023-07-24 18:23:49 följande:

Av olika anledningar hamnade jag på en av stadens högst belägna utsiktsplatser, lutade över en parkbänk och blev påsatt av fyra okända män.
    Gayhistorier brukar inte var så uppskattade här så jag spar detaljerna.

Har man sagt A måste man säga B. 
    Det är bara att berätta nu om detaljerna.

Ja jag är nyfiken, och ja jag tycker det är trevligt att få höra detaljerna. 
  • Anonym (53 åring)
    Anonym (Hobbyfemboy) skrev 2023-07-24 19:34:19 följande:
    Jag var hyffsat ny på bc och visste inte riktigt vad sökte. Jag hamnade på annonsavdelningen och såg att en betydligt äldre man sökte en ung tjej för stränga lekar.
    Mannen angav sig som straight och dominant.
    Något i hans sätt att skriva tände något inom mig och jag tog mod till mig och skrev och frågade om jag kunde få bli använd som tjej.

Jag förväntade mig en totalsågning som svar men fick istället beskedet att om jag var riktigt lydig kunde han tänkas använda mig. Han flyttade över diskussionen till kik och han frågade om jag ville prova anonymsex.
    Hans tydliga ledarstil gjorde att jag inte kunde säga nej när han föreslog allt extremare grejer.
    Till slut landade det i att han samma natt ville ha mig på stadens utsiktsplats, lutad över bänken, ögonbindel på och händerna bakom ryggen.
    Handklovar skulle finnas på plats och han skulle låsa mig så fort han kom fram och låsa upp när han var färdig. Jag hade stränga order om att aldrig ta av ögonbindeln innan han lämnat platsen.

Dealen var att han eventuellt hade med sig sällskap. Jag fick veta ett stoppord.
    Jag fick 30 minuters betänketid och han förväntade sig svar oavsett vad svaret blev.
    Jag kände mig helt ställd för han hade gjort mig både kåt och rädd.
    Vin brukar göra mig lite lydigare så jag tog ett glas vitt och funderade över situationen. 
    Upplägget var precis så slampigt som jag ville ha det, men samtidigt så skrämmande att jag inte visste hur jag skulle hantera det.

Jag bestämde mig för att tacka ja och hoppades på att han kanske skulle mjuka upp mig lite mer.
    Istället fick jag tid och plats som svar och att jag skulle skriva när jag redo.

Timmarna gick och jag gjorde mig iordning och fick i mig lite mer vin. En halvtimme innan angivet klockslag satte jag mig på cykeln och gav mig iväg. Hjärtat nästan hoppade ur kroppen av nervositet.
    Jag hittade bänken han beskrivit, tog fram den kommenderade rekvisitan och skickade mitt okej till mannen.
    Jag lade undan telefonen, drog ner ögonbindeln och la mina händer på ryggen och väntade.
    Sekunder kändes som timmar när jag väntade på att han skulle komma fram. Jag trodde jag skulle höra hans steg på avstånd men mitt bultande hjärta var det enda jag hörde.
    Efter vad som kändes som en timme, men troligen bara var en minut,  hördes plötsligt hans steg alldeles intill mig. Resolut låste han min händer utan att säga ett ord.
    Han drog ner min byxor, gav mig en hård klapp på skinkan och ropade: Nu är hon färdig! Kom får ni se!

När han tidigare nämnt sällskap hade jag utan att fundera på det antagit att det var två män jag skulle träffa.
    Istället var det fyra män på plats som kom fram och gav mig en oförglömlig upplevelse. 
    Tack för att du valde att faktiskt berätta B också.

Omtumlande upplevelse förstår jag. Lite öm i rumpan efteråt då alltså... Väl uppvärmd med flera pluggar innan hoppas jag. 

/ 53 åringen
  • Anonym (53 åring)
    Anonym (Hobbyfemboy) skrev 2023-07-24 19:49:17 följande:
    Tack för visat intresse ;)
    Inga pluggar men en liten uppvärmning med en dildo innan jag gav mig iväg, för att känna att jag var redo. 
    Som ett kinderägg - överaskning, spännande och choklad... Glad

/ Gift man och inte van att ta emot penetration.
    Jag hade inte vågat!
  • Anonym (53 åring)
    Anonym (Hobbyfemboy) skrev 2023-07-24 20:02:15 följande:
    Fortsättningen är alldeles för kladdig för att berättas här.
    Skulle det nämnas att de knullade mig oskyddat skulle pekpinnarna hagla i tråden.
    Inte för att jag har något emot pekpinnar som rekvisita ;)

Jag har funderat att ge ut en novellsamling med min slampiga äventyr, men det lär dröja.
    Vilka teasers du ger - blir bara mer och mer nyfiken Glad
  • Anonym (53 åring)
    Anonym (Hobbyfemboy) skrev 2023-07-24 20:08:54 följande:
    Är det att jag ställde upp anonymt som gör det hela intressant eller är det min allmänna slampighet?
    Det är nog att få höra vad som verkligen hänt som lockar
  • Anonym (53 åring)
    Anonym (Hobbyfemboy) skrev 2023-07-24 20:47:22 följande:
    Ledaren som var först fram gav mig först lite smisk på rumpan medans jag hörde hur de andra började ta av sin byxor.
    Jag hade räknat med rejält hårda tag men ledaren vidade sig vara en riktig gentleman som trots sin tuffa framtoning försiktigt särade mina skinkor och började slicka mig.
    En tunga i rumpan gör mig omåttligt kåt och får mig att slappna av på ett svårbeskrvligt vis.
    När min rumpa var ockuperad påpekade ledaren att min mun var fullt användbar och genast kånde jag något varmt välbekant mot mina läppar.
    Den första kuken som gled in min mun var bpde liten och orakad och en besvikelse infann sig.
    Ledarens sköna tunga höll mig dock i gott mod och när den lilla kuken började växa svällde den betydligt mer än jag väntat. Ännu en glad överraskning tänkte jag trots att jag inte är så förtjust i att få hår i munnen.
    Mannen som hade sin kuk i min mun frågade ledaren om det var okej att trycka kuken i halsen på mig. Ledaren svarade att saken inte var diskuterad men att det fanns ett stoppord, så han föreslog att han skulle testa och se hur slynan reagerade. 
    Att de talade över huvudet på mig och objektifierade mig kändes både skönt och skamset på samma gång. 
    Just deapthroat hade jag alltid varit villig att testa och alltid haft en önskan om att behärska till fullo. Men en smal hals och känslig kräkreflex hade hindrat mig från att bli det proffs jag önskat.
    Så när mannen tog tag i mig huvud och börja trycka in sin håriga kuk var jag osäker på hur djupt han skulle få in den, men helt säker på att jag skulle börja hulka.
    - Hon verkar inte protestera i alla fall.
    Säger mannen som munknullar mig.
    Hans kuk har nått mitt svalj vilket han märker. Han stannar vant upp och fortsätter inte forcera när det tar stopp utan låter kuken vila en stund mot mitt svalj. Jag känner hur salivproduktionen ökar och kuken har stannat en milimeter från där kräkreflexen brukar börja.
    Jag tycker att det känns oväntat bekvämt med kuken mot mitt svalj och vill verka duktig så jag försöker självmant trycka på för att få kuken djupare.
    Mannen uppmuntrar mitt initiativ och säger till ledaren att jag verkar ivrig.
    -Ge henne det hon vill ha! Säger ledaren samtidigt som han trycker in sitt andra finger i min rumpa.
    -Hon börjare bli redo för kuk här bak också: fortsätter ledaren.
    -Vem vill börja?

Ivrigt hör jag hur en av männen letar sig fram och lägger sin kuk mellan mina skinkor.
    -Jag har inte tömt på över en vecka så nu är det fan dags!
    Den här mannen har inte samma finnes som ledaren och han börjar ganska oförsiktigt trycka in sin kuk i mig. Räddningen är att han inte alls har lika stor som han i min mun, men det gör ändå lite ont.
    Ledaren påpekar att han kan ta det i alla fall lite lugnt och att "hon" ska faktiskt räcka till alla fyra.
    Ser fram emot nästa avsnitt när piskan kommer fram och träffar strumpebandets metall fäste med noggrant riktade slag då den erfarne vet att det gör som ondast att träffa där...

Och hur gick det i halsen?
  • Anonym (53 åring)
    Anonym (Maria77) skrev 2023-09-06 09:56:58 följande:

Ett tag sedan jag startade tråden och jag har faktiskt något mer att berätta! En av killarna som var med på innebandytimmarna på jobbet lirade också med ett kompisgäng på kvällstid och undrade om jag också kunde komma dit och döma. "Du får gärna ha samma outfit" på dig tyckte han...

Riktigt så modig var jag inte, då vet var bara han jag kände och resten främlingar för mig men när jag varit med ett par tre gånger och lärt känna de som var med (totalt åtta killar) så blev jag modigare även där och jag tog av mig träningsoverallsbyxorna och pike-tröjan som jag haft på mig, till visst jubel och busvisslingar av killarna och dömde.

Sista gången i slutet av maj så tog jag det ett steg till... Skäms

Precis när jag blåst igång deras timme, drog jag ned spetstrosorna och steg ur de också och dömde utan underdel... Det var en snubbe som jag märkte sprang mer och kollade på mig än själva spelet...

Min kollega har i smyg skvallrat för mig att grabbarna har snackat om det under hela sommaren... Får se hur det blir under hösten men enligt kollegan hoppas de kunna boka en ny halltid att spela på.

Vill man tro på det du berättar står det naturligtvis var och en fritt.

Jag tvivlar starkt på att detta är sanningsenligt!
    Men du hade kanske trevligt när du hittade på det iallafall.
  • Anonym (53 åring)
    Anonym (Flera år sedan) skrev 2023-12-11 03:21:56 följande:

Dogging på en parkeringsplats i Vaxholm med min dåvarande tjej. En av de deltagande var en av Sveriges kändaste operasångare. Det känns häftigt att ha den hemligheten varje gång han syns offentligt.

Rickard Söderberg eller Loa Falkman alltså...

Flera år sedan det hände.
    Loa född 1947 i Danderyd 
    Rickard född 1975 i Halland.

Båda bor väl i Stockholmsområdet numer 

Hmmm...
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Vad är det sexigaste du gjort offentligt?