Inlägg från: Anonym (Kontorsbus) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kontorsbus)

Vad är det sexigaste du gjort offentligt?

sexigaste (och mest omdömeslösa och idiotiska) Jag gjort offentligt, förfört och blivit knullad av två kollegor på firmafest inför andra. var jättekåt och njöt när jag gjorde det med efteråt fick det självklart kraftfulla konsekvenser. Självklart fullständigt idiotiskt och omdömeslöst beteende. Samtidigt kan jag tänka tillbaka på det och bli jättekåt.

• Anonym (Kontorsbus)
    Man 78 skrev 2022-09-12 14:53:02 följande:
    Blev det kraftfulla konsekvenser för samtliga inblandade eller bara för dig? 
    Mest för mig så klart, som kvinna, eftersom det både filmades och spreds. Den ene mannen var gift med familj men klarade sig utan större skandal på hemmafronten. Den andre killen var en yngre praktikant och fick bara high-five av övriga. Allt handlade om mig vilket så klart var självförvållat I allra högsta grad. Det var ju jag som grånlös kåt hora tvingade de stackars killarna att knulla mig. Att de sedan med deras vänner spred filmen var väl också mitt fel. Självklart är jag skyldig, men vi var tre vuxna om det. 
  • Anonym (Kontorsbus)

Ja, Kaffedraken, jag blev lite ledsen på killarna att de inte backade upp mig. Dessutom blev jag känd som både liten villig hora och amatörporrstjärna trots att jag inte hade något med varken filmning och spridning av videon att göra. Det önskar jag att någon stoppat. Detta var dessutom första gången jag blev tagen i rumpan. Visserligen gillade jag det men det var inget vi var överens om. Plötsligt kände jag bara att den ene killen trängde in i mig och knullade mig där tills han kom. Givetvis jubel från åskådarna och jag rycktes självklart med i ruset och kom själv.. Det hade kunnat vara så himla episkt ursexigt knull om jag inte blivit slängd till vargarna efteråt, ensam.

• Anonym (Kontorsbus)
    Anonym (???) skrev 2022-09-13 08:15:29 följande:

Jag tror att det hade synkat bättre med innehållet i tråden om TS hade frågat "vad är det snuskigaste ni gjort offentligt" (dvs inte sexigaste) 

Då ber jag så hemskt mycket om ursäkt att jag skrev om detta.
Svar på tråden Vad är det sexigaste du gjort offentligt?