Inlägg från: HSOF |Visa alla inlägg
  • HSOF

vilket block har du röstat på/ tänker rösta på på

Anonym (C) skrev 2022-09-11 17:24:40 följande:

Röstat på C för att jag vill ha så mkt liberal politik jag kan och jag tror krasst sett jag kan få mest av det så. Hade dock HUNDRA gånger hellre haft den gamla alliansen eftersom  det så mkt mer är min politik. Håller tummarna att C lyckas blocka ut V. Ogillar V något enormt och deras politik ger jag inte mkt för.

Och ja, jag vill inte att SD ska få makt eftersom jag inte ser dem som maktdugliga. Sökanden uppfyller inte kraven på arbetet helt enkelt.

Ja då röstar du ju indirekt på V och Maggan. C har ju inte heller haft någon egen politk de senaste fyra åren mer än att vara väldigt anti SD, det är deras största fria i det enfrågepartiet. V och C kommer att jobba fint tillsammans om de vinner valet, inga problem för Annie-partiet att gå vänster igen, hon är ju trots allt röd under skinnet.

Att SD som länge haft den rätta politiken som alla övriga partier börjat ta efter skulle vara odugliga är ju bara dumhet. De får väl bevisa sig precis som alla andra partier som varit nya fått göra. Skulle din tes stämma så är det bara S som man kan rösta på för de har ju styrt Sverige mer eller mindre de senaste 100 åren ganska ensamma.
  • HSOF

Sedan får vi inte glömma Nyans och va de kan ställa till med, de kommer säkert komma in i riksdagen genom Malmö, där de kan bli riktigt stora av konstiga anledningar Drömmer

Svar på tråden vilket block har du röstat på/ tänker rösta på på