Hur får jag honom att förstå att jag inte är intresserad
Fattar inte ens varför du svarade på hur du mår ?
Vad gjorde du med det som hängde på dörren ?
Självklart hängde du tillbaka grejerna på hans dörr antar jag ? För du är väl inte så dum att du tog med det in i ditt hem?
Ärligt talat ts, du låter inte uppriktig mot dig själv. Du verkar ju helt klart smått intresserad annars så hade du ju inte svarat honom överhuvudtaget! Nu kommer du ju aldrig bli av med honom. O han ser ju att du inte kommer hem med någon snubbe varje dag. Så han skiter antagligen fullständigt i vad du säger.
Tycker det var oansvarigt beteende utav dig då du är ändå 37 år!!! Och har en 15 årig dotter!
Jag vet inte vad du ska göra ärligt talat. Men det första svaret du fick kan du inte göra, anmäla honom för sexuella trakasserier. Det är nämligen inte förbjudet att uppvakta någon. Den personen som skrev det och den som gillade inlägget kan ju inte vara på riktigt ärligt talat!
Du har redan gett honom mindre vinkar genom att svara på hans meddelanden.
Hade du inte haft en dotter på 15 så hade jag aldrig skrivit i tråden då du hade fått skylla dig själv, men nu har du ju hamnat i en jävla knipa. Det ända du kan göra är att ta makt över han i sängen o kräva få knulla han med den största strapon du kan hitta annars är både du o din dotter körda.
O förmodligen så har du en sådan där liten "söt" hund som ingen man skulle vara rädd för.
Konstigt att du ens fick skaffa barn kan jag ju tycka med ett sådant oansvarigt beteende. Flytta eller sätt på han med strapon är dina egna möjlighetero se till att få bilder på det med och hota han lägga ut det i syrianska grupp chatten på facebook om han inte lägger ner.