Anonym (Man) skrev 2022-09-09 08:40:58 följande:
Låter sunt. Han associerad byxorna med dottern
Tvärtom vore däremot obehagligt, om han skulle vilja daska dig i rumpan för att han associerade byxorna med sin dotter. Usch.
Det är ju mina byxor och min rumpa de sitter på ändå tycker jag.
EnAnonumius skrev 2022-09-09 08:51:16 följande:
Då din sambos dotter lånar dina byxor ofta så har byxorna blivit förknippade med hans dotter och inte dig. Inte alls konstigt att han inte gillar att daska/klämma/osv på dig när du har dem på.
Så nej det är inte alls skumt, utan sunt egentligen.
Men det här är ju ändå mina topp-5 favoritbyxor:(
Anonym (Satsa på dig själv) skrev 2022-09-09 09:17:44 följande:
I din signatur står det "Fusklädertights i silvermetallic". Låter trevligt. Du skriver också att du "har flera par byxor med ovanliga färger/ mönster" som brukar lånas ut.
Kanske en enkel lösning är att du låter sambons dotter får disponera dessa plagg som hennes egna numer då hon verkar trivas i dem.
Dessutom ligger det negativ laddning i det för honom numer när du bär dem.
Sen berättar du för honom att du gillar att han ger dig uppskattning och du bjuder gärna honom på det men att du vill förnya dig och hitta lite nya läckra byxor att bära.
Kanske han vill vara med och hjälpa dig hitta nya trevliga plagg som får dig att känna dig attraktiv!
Livet är för kort för att gå och sörja en sån här grej när det går att lösa.
Sambons dotter blir glad över att få läckra plagg som hon gillar.
Ni får en nytändning av att gemensamt förnya din garderob!
Vad tror du om det?
Lycka till
Berätta gärna hur det utfallet blir
Bra idé, men det blir svårt att hitta nya annorlunda som jag gillar lika mycket. Både jag och hans dotter är på jakt efter svarta glansiga, glitter/metall som ser ut som de Addison Rae hade på Jimmy Kimmel under ett uppträdande. Hittar jag liknande först så får hon INTE låna dem.