BIM oktober - 2022

jag har börjat ta zink, folsyra och jättenattljusolja så jag hoppas det kan hjälpa annars blir det att lägga till munkpeppar med.
jag fick faktist en ökning på äl test nu för ett tag sen, övre är igår och undre idag :)
Sahlin90:
åh nej. har de fastställt att du har problem med sköldkörteln och därmed får du inte hjälp pga BMI?
får jag fråga vilket BMI du har? Jag ligger på 31 och blir lite orolig då jag verkar ha svårt att få igenom ägglossning och det tar tid.
Jag har opererat bort sköldkörtel för många år sedan och mina värden blir inte stabila så länge oftast, måste medicinera med levaxin resten av livet.
jag väger sjukt mycket så mitt bmi ligger tyvärr närmare 45-50 sär men jag har ju ett barn sedan innan där jag låg på samma tror dom satte gränsen här vid 35 eller nått.
uppdaterar listan med ? På mig kan jag ligga sist, ingen äl ännu känner lite nere i magen men får inga positiva äl test inga flytningar ingenting, funderar på att prova något mer kost tillskott.
28/9 Trana123 Plus
2/10 Ida123 Plus
5/10 katch91 plus
Får aldrig positivt äl test känns det som men nu har jag flytningar som kommer och går och strecket blev lite starkare, vad tror ni, blir det positivt närmsta dagarna?
Är det någon som fått ont i bröstvårtorna INNAN äl?
Mina är småömma och jag har molvärk, kan man ha ål utan att testen blivit starka? Starkaste va i förrgår men långt från positivt.
Vet någon hur easy@home är både äl och gravtest?
jag hade mens 1 gång på ett år det är 31 dagar sedan, inte fått positivt på äl test men igår kväll och imorse ser jag något galet svagt på gravtest?!
jag har molvärk speciellt igår som gick ner i låren och mycket i ryggen, kliar i brösten och får lite flytningar ibland.
Ni som fått positivt, kände ni någon molvärk i ryggen och precis typ innanför höftbenen en stramande känsla?
jag har fått fler svaga tester men knappt synligt.
Letar precis som många av er andra och i vanlig ordning symptom i kroppens varje vrå dessa dagar mellan ÄL & väntan på mensen. besvikelsen över noll symptom börjar ta över och väntar mig ingenting denna månad längre.
testoman som man är så testar jag som vanligt alla dagar mellan äl och mens "just in case"... (idioti men ändå) och fick imorse detta? Är det spök eller vad tror vi? Precis när man lugnat ner sig och släppt hoppet
översta är doppat i vatten, undre är morgonurin