Inlägg från: Sanlin90 |Visa alla inlägg
  • Sanlin90

BIM oktober - 2022

Jojjans skrev 2022-09-28 16:17:31 följande:
    Sån vidrig och diskriminerande inställning, Sorgligt. hoppas du ändå lyckas hitta något som hjälper dig, eller kanske har möjlighet att söka privat. Eller ännu bättre att äl hoppar igång av sig själv! Har du koll på jennykoo? hon säljer webbinär om oregelbundna cykler och kosttillskott osv. Inte alltid helt i linje med vårdens rekommendationer men vad har man att förlora om vården inte hjälper en?
    Ja det är tydligen inte etiskt enligt dom då jag fick havandeskapsförgiftning med dottern och är så långt över bmi gränsen..
    jag har börjat ta zink, folsyra och jättenattljusolja så jag hoppas det kan hjälpa annars blir det att lägga till munkpeppar med.
    jag fick faktist en ökning på äl test nu för ett tag sen, övre är igår och undre idag :)
  • Sanlin90
    Anile skrev 2022-09-28 20:21:23 följande:

Sahlin90: 
    åh nej. har de fastställt att du har problem med sköldkörteln och därmed får du inte hjälp pga BMI? 

får jag fråga vilket BMI du har? Jag ligger på 31 och blir lite orolig då jag verkar ha svårt att få igenom ägglossning och det tar tid. 

Jag har opererat bort sköldkörtel för många år sedan och mina värden blir inte stabila så länge oftast, måste medicinera med levaxin resten av livet. 

jag väger sjukt mycket så mitt bmi ligger tyvärr närmare 45-50 sär men jag har ju ett barn sedan innan där jag låg på samma tror dom satte gränsen här vid 35 eller nått. 

• Sanlin90

uppdaterar listan med ? På mig kan jag ligga sist, ingen äl ännu känner lite nere i magen men får inga positiva äl test inga flytningar ingenting, funderar på att prova något mer kost tillskott. 

28/9 Trana123 Plus
    2/10 Ida123 Plus
    5/10 katch91 plus

1/10 Caaamilla
    1/10 MammaHmor
    2/110 trefaldigmärtareikärlek
    4/10 medioker
    4/10 ettanvandarnamn123
    4/10 Drömmar22
    4/10 Kretipleti
    4/10 jordgubbsfelle
    6/10 Hannis1983 
    7/10 ametisten91
    7/10 MissTC
    8/10 Cocachins
    8/10 Cykelhjul
    10/10 andromeda236
    10/10 Jojjans
    13/10 A13xandra13
    13/10 Rosen3
    13/10 TrueResolution
    14/10 Boomsin
    15/10 Roxwell 
    15/10 Smulan57
    16/10 maymom
    17/10 PinknFluffy
    17/10 Capprea
    17/10 Amaaanda00
    17/10 Barbrastreisand 
    18/10 JSAG
    18/10 barnlängtan2021
    18/10 Banananne
    20/10 Cattis123
    20/10 Ellie0411
    20/10 Magnolia010
    20/10 pappersdocka
    26/10 Alleb
    26/10 Melsson 
    ??/10 sanlin90
  • Sanlin90

Får aldrig positivt äl test känns det som men nu har jag flytningar som kommer och går och strecket blev lite starkare, vad tror ni, blir det positivt närmsta dagarna?

• Sanlin90

Är det någon som fått ont i bröstvårtorna INNAN äl?
    Mina är småömma och jag har molvärk, kan man ha ål utan att testen blivit starka? Starkaste va i förrgår men långt från positivt. 

• Sanlin90

Vet någon hur easy@home är både äl och gravtest?
    jag hade mens 1 gång på ett år det är 31 dagar sedan, inte fått positivt på äl test men igår kväll och imorse ser jag något galet svagt på gravtest?! 

jag har molvärk speciellt igår som gick ner i låren och mycket i ryggen, kliar i brösten och får lite flytningar ibland. 

• Sanlin90

Det vita testet är doppat i vatten dom gula ser jag streck på, jag har inte fått positivt äl test testat sedan cd 10 och är på cd31 nu, med dottern fick jag aldrig positiva äl test utan plötsligt bara ett positivt gravtest vet inte om jag började testa försent då.
    symtomen jag möjligen har är kissnödig oftare, molvärk, huvudvärk och sambon tycker att jag är tjurig, lite ökad sexlust ocå vilket är ovanligt för mig, vad tror ni?
  • Sanlin90

Ni som fått positivt, kände ni någon molvärk i ryggen och precis typ innanför höftbenen en stramande känsla?
    jag har fått fler svaga tester men knappt synligt. 

• Sanlin90
    TrueResolution skrev 2022-10-11 11:37:53 följande:

Letar precis som många av er andra och i vanlig ordning symptom i kroppens varje vrå dessa dagar mellan ÄL & väntan på mensen. besvikelsen över noll symptom börjar ta över och väntar mig ingenting denna månad längre. 

testoman som man är så testar jag som vanligt alla dagar mellan äl och mens "just in case"... (idioti men ändå) och fick imorse detta? Är det spök eller vad tror vi? Precis när man lugnat ner sig och släppt hoppet Gråter
    översta är doppat i vatten, undre är morgonurin 

Ser positivt ut! Grattis!
  • Sanlin90

Syns väll säkert inte här men idag får jag med vaaaaga streck på bild, beställt cb tidigt men inte det digitala och abblo farma som mäter från 5
Svar på tråden BIM oktober - 2022